۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۶۹۳۵۵
امام جمعه آبادان:

ثواب حضور در جنگ نرم کمتر از دوران دفاع مقدس نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان با تأکید بر این که ثواب حضور در جنگ نرم کمتر از دوران دفاع مقدس نیست، ابراز داشت: در گذشته بر تن کردن لباس رزمندگی در جبهه های جنگ دارای اجر و پاداش بالایی بود و در برهه کنونی اجر و پاداش حضور در جنگ نرم کمتر از دوران دفاع مقدس نیست.
حجت الاسلام علي ابراهيمي پور-استاد حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، ظهر امروز در نشست هم اندیشی «نقش آفرینی در حماسه سیاسی در انتخابات 92»، با اشاره به ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران هشت سال در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی ایستادگی کردند و با مقاومت و ایثار خود اجازه ندادند دشمن عزت، استقلال و اندیشه اسلامی نظام را خدشه دار کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با تأکید بر این با توجه به اقتضای زمان، زبان دشمن با ملت ایران تغییر کرده است، ابراز داشت: در برهه کنونی دشمن دیگر توانایی برقراری جنگ را ندارد و از جنگ سخت افزاری به جنگ نرم افزاری روی آورده است و همه توان خود را برای موفقیت در جنگ نرم قرار داده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر این که در برهه کنونی جنگ دشمن جنگ فرهنگ و ستیز علیه دین است، بیان داشت: دشمن همان دشمن قبلی و تغییری نکرده است و تنها با لجاجت و پیچیدگی بیشتری جهت مقابله با دین، مذهب و فرهنگ ملت ایران وارد عرصه شده است.

امام جمعه آبادان به حضور روحانیان در جبهه های حق علیه باطل اشاره و خاطرنشان کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس بیشترین شهدا ویژه قشر روحانیان بود که این نشان از اعتقاد، ایمان و باور قلبی آنها به نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام ابراهمی با تأکید بر این که ثواب حضور در جنگ نرم کمتر از دوران دفاع مقدس نیست، ابراز داشت: در گذشته بر تن کردن لباس رزمندگی در جبهه های جنگ دارای اجر و پاداش بالایی بود و در برهه کنونی اجر و پاداش حضور در جنگ نرم کمتر از دوران دفاع مقدس نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با اشاره به فتنه سال 88، بیان داشت: در حوادث فتنه سال 88 که دشمنان با هدف براندازی نظام اسلامی وارد عرصه شده بودند و اگر هوشیاری و بصیرت ملت ایران نبود به یقین این فتنه برای نظام زیان های فراوانی را در برداشت اما بصیرت و آگاهی مردم دستان دشمنان از نظام اسلامی کوتاه کرد.

امام جمعه آبادان حضور پرشور در انتخابات را عاملی برای ناامیدی دشمنان معرفی کرد و گفت: ما سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم، هرجا مقام عظمای ولایت تدبیری دیدند باید با بصیرت ولایی وارد عمل شویم.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر این امسال سال حماسه و شکوه است، اظهار داشت: وظیفه داریم که در انتخابات 24 خرداد حضوری پرشور و پررنگ داشته باشیم و مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی که نخستین نفر و در ساعات نخستین رأی گیری پای صندوق رأی می روند، پیرو راه ایشان باشیم.

حضور در انتخابات امنیت داخلی و خارجی ایران اسلامی را تأمین می کند

امام جمعه آبادان با بیان این که حضور پر شور در انتخابات امنیت داخلی و خارجی ایران اسلامی را تأمین می کند، تصریح کرد: دشمن در حال تلاش است که حماسه و شکوه انتخابات امسال را از بین ببرد اما با حضور گسترده خود نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقی رخ دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نزدیکی به انتخابات، خطاب به طلاب و مبلغان اظهار داشت: طلاب و مبلغان در مناطق محروم باید مردم را در برابر اتفاقات روز آگاه کنند؛ چراکه در برخی مناطق و شهرستان ها افرادی از بی راهه وارد می شوند و قصد دارند با اندکی پول رأی بخرند و چهار سال برای مردم تصمیم گیری کنند./9461/پ202/غ

 

ارسال نظرات