۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۶۹۷۴۷

جشنواره نشریات تجربی طلاب خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: طلاب خوزستانی جهت شرکت در جشنواره نشریات تجربی تا 30 خرداد ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال کنند.
نشريات تجربي

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جشنواره نشریات تجربی طلاب به صورت سراسری بیان داشت: این جشنواره از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که علاقهمندان تا 30 خردادماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان ارسال کنند، تصریح کرد: نشریات ارسالی باید پیرو مبنای اساس‌نامه مصوب نشریات تجربی حوزه‌های علمیه باشند و رسانه‌ های همگانی به ‌ویژه مطبوعات، با گسترش سریع در جوامع، نقش فراگیری میان توده های مردم ایفا می‌کنند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت مدارس علمیه خوزستان با بیان اهداف این طرح خاطرنشان کرد: جهت‌ ‌دهی و ساماندهی نشریات تجربی و توسعه کمی و کیفی این آثار، ایجاد رقابت سالم و ارتقای سطح کیفی فضای مطبوعاتی حوزوی و تشویق و ترغیب طلاب در این زمینه، کشف استعداد های اندیشه‌ ساز از میان طلاب مستعد از اهداف جشنواره نشریات تجربی به شمار می رود.

حجت الاسلام آل عامر در ادامه بیان داشت: آثار پس از گردآوری، داوری شده و نشریات برگزیده به مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی راه خواهند یافت.

معاون تهذیب مرکز مدیریت مدارس علمیه خوزستان با بیان این که زمان برگزاری جشنواره کشوری 23 تا 26 شهریورماه است، ابراز داشت: از نفرات برتر این جشنواره با اهدای جوایزی تجلیل و قدردانی خواهد شد./9458/303/غ

ارسال نظرات