۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۶۹۹۷۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

تبلیغات اخلاق‌مدارانه محور فعالیت‌های کاندیداها باشد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان قم گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی در تبلیغات و برنامه‌های خود اصول اخلاقی را مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام انصاري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری در گردهمایی کاندیداهای شوراهای اسلامی با بیان این‌که نظام اسلامی امسال در معرض بزرگترین آزمون قرار دارد اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر آزمونی مهم و سرنوشت ساز برای نظام اسلامی است. 
وی با تاکید بر این‌که مشارکت مردم تاثیر بسزایی در تحقق حماسه سیاسی دارد خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات، نامزدها و همه مردم نقش بسزایی در تحقق شعار سال و پیروزی نظام اسلامی در آزمون بزرگ انتخابات دارند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به فواید شوراها در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: پرکردن خلا مدیریتی و عدم تمرکز از مهم‌ترین اثرات و فواید شوراها در نظام اسلامی است که می‌تواند بازوی توانمندی برای رشد و پیشرفت شهرها و روستاها باشد. 
وی با اشاره به وظایف مجریان انتخابات توجه به امانتداری را از مهم‌ترین ویژگی‌های مجریان انتخابات دانست و افزود: مجریان انتخابات احترام به تشخیص مردم و برخورد با هنجارشکنان را از مهم‌ترین وظایف خود در قبال مردم می‌دانند. 
رییس ستاد انتخابات استان قم خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: رعایت اخلاق، قانون، اصول رقابت بر اساس رفاقت و پرهیز از تخریب و عیب‌جویی باید مورد توجه شما باشد. 
وی افزود: با توجه به حساسیت مردم نسبت به برنامه کاندیداها و نظرات آنها در حوزه‌های مختلف برنامه‌محوری همچنین جلوگیری از اسراف و تخریب زیبایی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است./927/د102/پ
ارسال نظرات