۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۷۰۱۰۰
حجت الاسلام فقیه:

شخصیت امام راحل در حافظه تاریخی ملت‌ها ماندگار شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال غرب گفت: شخصیت والای امام راحل به هیچ عنوان از حافظه تاریخی ملت ها پاک نخواهد شد.
شخصیت امام راحل در حافظه تاریخی ملت‌ها ماندگار شده است

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی لشکر 21 حمزه، حجت الاسلام علی فقیه عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع کارکنان تیپ 121 نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: دلیل وجودی شورای نگهبان بر همین اساس بوده تا بتوانیم راه امام راحل را پویاتر و خروشان تر نگه داریم.

 

وی با اشاره به ارزش و اهمیت بالای انتخابات آینده ریاست جمهوری، اظهار کرد: رای دهندگان الگوی تعیین شده از سوی رهبری نظام را باید مد نظر داشته باشند تا از توطئه های نرم دشمنان کشور را مصون نگه دارند.

 

حجت الاسلام فقیه رجوع به معیارهای تعیین شده از سوی رهبری را تضمین کننده انتخاب اصلح دانست و اضافه کرد: انتخاب دقیق و آگاهانه می تواند منجر به برگزاری هر چه باشکوه تر و سالم تر حماسه سیاسی در سال‌جاری باشد.

 

وی عظمت و عزت امروزی ایران اسلامی را مرهون تدابیر، هدایت و رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره) بیان کرد و گفت: شخصیت والای امام راحل به هیچ عنوان از حافظه تاریخی ملت ها پاک نخواهد شد.

 

حجت الاسلام فقیه ادامه داد: قاطعیت در برابر حوادث و رویدادهای مختلف و اهتمام بی پایان نسبت به اسلام و مقدسات دینی را از ویژگی های بارز شخصیتی امام بود./935/د102/س

ارسال نظرات