۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۷۰۱۷۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

حوزه و دانشگاه به تحلیل و تبیین درست اندیشه‌های امام خمینی بپردازند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراکز حوزوی و دانشگاهی باید با ارائه آثار فاخر و پژوهش های علمی، تحلیل درستی از آثار و اندیشه های امام(ره) به نسل امروز جامعه عرضه کنند.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تسلیت فرارسیدن رحلت ملکوتی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) فردی با ویژگی‌های برجسته شخصیتی و اخلاق الهی، مجتهدی جامع الشرایط و زمان شناس بود که واکاوی اندیشه های آن حضرت می تواند نقشه راه را در بسیاری از مسائل ترسیم کند.

 

وی با تأکید بر شاخصه زمان شناس بودن امام(ره) تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با سنجش دقیق موقعیت و جایگاه قدرت های پوشالی شرق و غرب توانستند گفتمان انقلاب را در جهان تعمیق و گسترش دهند.

 

حجت الاسلام فخری تصریح کرد: اصل مبنای فکری و سیاسی امام راحل تکیه بر مردم داشت و ایشان حضور فعال مردم در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی جامعه را اصل مهم می دانستند و با همین فکر مردم را در قیام علیه طاغوت در 15 خرداد سال 1342 به صحنه آوردند.

 

این مسؤول تأکید کرد: گفتمان سیاسی امام خمینی(ره) از آغاز حرکت‌ های انقلابی بر ضد حاکمیت طاغوت بر مبنای حضور مردم استوار بود و همواره رهبر انقلاب در سخنرانی‌های مختلف خود بر آن تأکید داشتند.

 

حجت الاسلام فخری به وصیت‌نامه الهی و سیاسی رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شایسته است که مباحث و موضوعات وصیت‌نامه امام(ره) امروزه به خوبی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به رسالت خطیر حوزه و دانشگاه در تبیین آثار و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز حوزوی و دانشگاهی باید با ارائه آثار فاخر و پژوهش های علمی، تحلیل درستی از آثار و اندیشه های امام(ره) به نسل امروز جامعه عرضه کنند./936/ت303/س

ارسال نظرات