۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۵۵۶
امام جمعه دامغان:

رأی‌دادن یکی از اهداف تکلیفیه اسلام در شرائط کنونی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان با بیان اینکه روحانیان باید مردم را برای حضور حدااکثری در انتخابات آماده کنند، اظهار داشت: وظیفه داریم به مردم بگوییم که رأی دادن یکی از اهداف تکلیفیه اسلام در حال حاضر است.
حجت الاسلام ترابي، امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید محمود ترابی، امام جمعه دامغان، امروز در همایش روحانیان مستقر و طرح هجرت استان سمنان که در اداره تبلیغات اسلامی دامغان برگزار شد، گفت: امروز بهترین حمایت عملی از ولایت شرکت گسترده در انتخابات 24 خرداد است.

وی کار اصلی روحانیون فعال در هر منطقه را تبلیغ و تبیین و تحکیم بنیه ایمان و اسلام عنوان کرد و افزود: وظیفه داریم به مردم بگوییم که رای دادن یکی از اهداف تکلیفیه اسلام در حال حاضر است.

امام جمعه دامغان هر دو انتخابات پیش رو را مورد طمع دشمنان و مایه امید دوستان نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: آنچه مربوط به روحانیان می شود آماده کردن مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است رأی مردم سبب ارتقای آبرو و سرمایه نظام اسلامی می شود.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: دنیای امروز دنیای محاسبه است قدرت‌های جهانی محاسباتشان را براساس شرکت مردم انجام می دهند. بکوشید تا حضوری آگاهانه را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تأکید رهبری انقلاب درباره ضرورت حرکت افراد بر محوریت قانون در انتخابات خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداها باید براساس قانون و به دور از بد اخلاقی‌های انتخاباتی باشد ما واقعی ترین انتخابات را در دنیا داریم امیدوارم پرشور‌ترین و موفق ترین انتخابات را هم شاهد باشیم./938/پ202/س 

ارسال نظرات