۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۷۰۸۹۱

آیت الله طباطبایی نژاد حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ به دنبال انتشار اخباری مبنی بر حمایت آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از برخی کاندیداها، وی امروز، اعلام حمایت از کاندیدای خاصی را تکذیب کرد.
آيت الله طباطبايي نژاد نماينده ولي فقيه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی و دفتر آیت‌الله طباطبایی نژاد، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان پس از انتشار اخباری مبنی بر حمایت وی از برخی کاندیداها گفت: من تاکنون به صورت علنی از کسی حمایت نکرده و نمی‌کنم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: درب دفتر من به روی همه باز است و معمولا کاندیداها از جناح‌های مختلف در دفتر حاضر می‌شوند و ما نیز از همه آن‌ها استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صحبت کردن، عکس گرفتن و حتی زدن بنر در نزدیکی دفتر بنده دلیلی بر حمایت من از فرد خاصی نیست اما برای همه عزیزانی که برای خدمت به ایران اسلامی احساس وظیفه کرده و به صحنه انتخابات وارد شده‌اند احترام قائل هستم.

آیت الله طباطبایی از هوادارن نامزدها خواست تا به دور از حواشی و دروغ پراکنی به معرفی کاندید مورد نظر خود پرداخته و سعی کنند در فضایی پرشور و نشاط اما آرام، حماسه سیاسی کشور را رقم بزنند./997/د102/ج

ارسال نظرات