۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۰۳۵
استاد حوزه و دانشگاه:

وحدت در بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری با تأکید بر استفاده رییس جمهور از نخبگان همه سلایق، افکار، جناح‌های سیاسی در پیشبرد اهداف عالی نظام گفت: همان طور که رهبری فرمودند، رییس جمهور منتخب، رییس‌جمهور همه‌ ملت است.
حجت-الاسلام نظري

حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حماسه تاریخی و با شکوه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: پیام تشکر و قدردانی رهبر انقلاب که خطاب به ملت ایران صادر شده، حاوی مضامین و تذکرهای مهمی است که همگان باید مورد توجه قرار دهند.


وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است، هم حضور حداکثری و حماسی ملت ایران و هم نتیجه انتخابات دور از انتظار دشمنان نظام اسلامی بود، تا جایی که خود بر انتخاباتی پرشور، با مشارکت گسترده و آزاد در ایران اعتراف کردند، مسأله‌ای که 4 سال پیش مهر تقلب بر آن زده و زمینه بروز فتنه‌ای 8 ماهه در کشور را فراهم کردند.


حجت الاسلام نظری با تأکید بر این‌که جنگ روانی دشمنان قبل از برگزاری انتخابات فراموش نخواهد شد، گفت: چطور است که دشمنان قبل از برگزاری انتخابات ماه‌ها شورای نگهبان قانون اساسی و اعضای آن را تخریب می کند و صحنه انتخابات در ایران را نمایشی می دانند، اما امروز بر انتخابات ایران مهر تائید می زنند، چنین مواضعی باید مورد تحلیل و توجه رییس جمهور منتخب قرار گیرد.


مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به این‌که دشمنان چشم امید به تغییر رییس جمهور در ایران بسته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که مواضع کلی نظام از جمله انرژی هسته‌ای و سیاسی خارجی کشور با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح‌ریزی می شود، البته رییس جمهور منتخب نیز نقش مهمی در این زمینه می تواند ایفا کند.


وی با اشاره به این‌که مواضع ایران در قبال سوریه و پرونده هسته‌ای با تغییر رییس جمهور، تغییری نمی کند، گفت: به یقین ملت ایران در بهترین شکل ممکن حماسه سیاسی سال 1392 را خلق کردند، امروز نوبت رییس جمهور منتخب است که به آرای ملت احترام گذاشته و در جهت حماسه اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم تلاش کند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بخش هایی از پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای اذعان داشتند که پیروز حقیقی انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره پر نشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.


حجت الاسلام نظری با تأکید بر استفاده رییس جمهور از نخبگان همه سلایق، افکار، جناح‌های سیاسی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همانطور که رهبری فرمودند؛ رییس جمهور منتخب، رییس‌جمهور همه‌ ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمان‌های بزرگی که رییس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسؤول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند./935/ت302/س

ارسال نظرات