۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۷۲۳۲۹

شکایتی از رییس جمهور نداریم/شیطنت رسانه ای بود

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شیطنت برخی رسانه های دولتی تصریح کرد: رئیس مجلس شکایت شخصی از رئیس جمهور ندارد.
دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی کوچک زاده در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند 11 ماده 14 آیین نامه داخلی مجلس گفت: نمایندگان دیروز نامه ای را با بیش از 200 امضا به عنوان تبریک به منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری و اعلام آمادگی برای هر نوع همکاری از سوی مجلس با دولت تهیه کردند و شما هم در دیداری که با ایشان داشتید، به این نکته اشاره کردید.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها دیروز شیطنتی کردند و نوشتند رئیس جمهور فعلی با شکایت رئیس کمیسیون اصل نود به دادگاه احضار شده است در حالی که من به عنوان یک عضو کمیسیون اصل 90 هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

 

وی با اشاره به اینکه پورمختار هم در مصاحبه ای که داشته از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده، تصریح کرد: این کار یک شیطنت بود و از رسانه ها انتظار نمی رفت که چنین موضوعی را منعکس کنند.

 

کوچک زاده گفت: حتی اگر این موضوع درست باشد، خامی و ناپختگی یک زیرمجموعه در دستگاه قضایی است که رئیس این قوه باید تذکر دهند تا در ابتدای کار شرایط را برای ایجاد فضای تفاهم آلوده نکند.

 

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر وی گفت: این مورد را به گونه ای منعکس کردند که گویی شکایت رئیس مجلس است و برخی روزنامه های دولتی هم آن را تیتر اول خود کرده بودند در حالی که ما شکایت شخصی نداریم.

 

رییس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ممکن است کمیسیون اصل 90 تخلفی را مشاهده کرده باشد و آن را به دادگاه ارجاع داده باشد و یا براساس ماده 206 کمیسیون تخلفی را ملاحظه کرده و مجلس به آن رأی داده و این موضوع به صورت طبیعی به قوه قضائیه رفته باشد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گونه انعکاس مطالب خلاف واقع است و به موقع نیست و شیطنتی را در این کار نشان می دهد./924/د102/ج

ارسال نظرات