۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۷۳۰۰۶
نماینده مجلس خبرگان:

حضور مبلغان دینی در مناطق روستایی تقویت شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حضور مستمر مبلغان دینی در مناطق روستایی و دور افتاده تأکید کرد.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در دیدار مدیر کل و معاونان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی امام خمینی (ره) را نشان دهنده دور اندیشی ایشان دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد این سازمان در عرصه فعالیت های دینی و فرهنگی بسیار ملموس و اثرگذار بوده است.

 

وی به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش باورهای دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: برای تبلیغ ارزش های اسلامی در سطح جامعه باید از همه ظرفیت ها بهره گرفته شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، تعمیق ارزش های ناب اسلامی در جامعه را ضروری خواند و با تأکید براین که جامعه امروز ما بیش از پیش نیازمند شناخت مناسبی از اندیشه های دینی است، تصریح کرد: تبلیغ احکام اسلامی در میان مردم، جامعه ای پویا و ارزشی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی در ادامه سخنان خود به گسترش روز افزون شبهات دینی در جامعه از سوی دشمنان اشاره و توانمند سازی مبلغان به منظور پاسخگویی به این شبهات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما امروز نیازمند مبلغانی توانمند برای ورود به میدان شبهه‌زدایی هستیم.

 

امام جمعه قزوین با تأکید براین ارتباط بیشتر مبلغان با نسل جوان جامعه، خاطرنشان کرد: هجمه‌های گسترده و بی‌اندازه غرب علیه اعتقادات دینی جوانان جامعه، ضرورت توجه بیشتر مبلغان به این نسل تأثیرگذار را نسبت به گذشته بیشتر کرده است.

 

وی بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح در عرصه ترویج و بیان مسائل دینی به نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: احکام ارزشمند دینی باید به شیوه اثرگذار برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که امروز دشمنان اسلام از ابزارها و شیوه های جدید برای گمراهی نسل جوان استفاده می کند، گفت: همه تلاش دشمن ایجاد شبهه در دین است و نقش نهادهای دینی به ویژه سازمان تبلیغات در اطلاع رسانی مناسب دینی در جامعه بسیار مهم است.

 

وی بر ضرورت حضور مستمر مبلغان دینی در مناطق روستایی و دور افتاده تأکید کرد و افزود: مبلغان نیز باید با به روز کردن اطلاعات خود تلاش کنند بتوانند پاسخگوی شبهات مطرح شده از سوی دشمنان باشند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود از تلاش های مدیر و مجموعه کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین تقدیر و تشکر کرد./950/پ202/ش

ارسال نظرات