۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۷۳۴۴۱
نماینده ویژه رییس جمهور منتخب:

حجت الاسلام روحانی خود را سرباز ولایت می داند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ویژه رییس جمهور منتخب تصریح کرد: دکتر روحانی خود را سرباز ولایت می داند و بدون شک دولت یازدهم مجموعه ای همگام، همراه و گوش بفرمان مقام معظم رهبری خواهد بود.
حجت الاسلام سيد رضا اكرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجج الاسلام سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز امروز در دیدار امام جمعه و اساتید حوزه علمیه دامغان با یادآوری خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران در 24 خرداد گفت: خدا را شاکریم که حضور باشکوه و آگاهانه مردم در پای صندوق های اخذ رای حماسه مد نظر مقام عظمای ولایت را محقق کرد و موجب یاس و ناامیدی اردوگاه دشمنان اسلام و ایران شد.

 

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، حضور بیش از 70 درصدی مردم ولایتمدار ایران را در انتخابات 24 خرداد را لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: دشمنان هرگز ملت ایران را نشناختند.

 

حجت الاسلام اکرمی اضافه کرد: مردم کشورمان در همه انتخابات های برگزار شده از ابتدای پیروزی انقلاب پیروز حقیقی بوده اند و همیشه دشمنان و دوستان ایران اسلامی را با حضور خود متعجب و شگفت زده کرده اند و این ملت در همه عرصه ها در مسیر ولایت و گوش به فرمان رهبری گام برمی دارند.

 

وی رییس جمهور منتخب را یار دیرینه امام راحل و رهبری اندیشمند انقلاب در مراحل مختلف انقلاب اسلامی تا به امروز برشمرد و تاکید کرد: سوابق علمی، سیاسی و مبارزاتی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی به عنوان عالمی وارسته بر همگان روشن است و همه می دانیم که لحظه ای از حرکت در خط امام و رهبری غافل نبوده است.

 

نماینده ویژه رییس جمهور منتخب تصریح کرد: دکتر روحانی خود را سرباز ولایت می داند و بدون شک دولتشان مجموعه ای همگام، همراه و گوش بفرمان مقام معظم رهبری خواهد بود که اهداف و برنامه هایش را تحت هماهنگی کامل با امام خامنه ای پیش خواهند برد.

 

حجت الاسلام اکرمی، انتخاب رییس جمهور منتخب مردم ایران را از بین علمای استان کویری سمنان نشان از وجود اندیشمندان و علمای مبارز و متفکر در این خطه و موجب مباهات مردم استان خواند و اظهار امید واری کرد شعار دولت امید و تدبیر با کاهش مشکلات مردم و پیشرفت کشور محقق شود.

 

حجت الاسلام محمد ترابی، استاد حوزه علمیه دامغان نیز در این دیدار، حضور نمایندگان رییس جمهور منتخب را گامی مثبت در تحکیم رابطه دولت با حوزه های علمیه دانست و با اشاره به ماندگار شدن حماسه سیاسی مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: مطمئن هستیم در خلق حماسه سیاسی دست امام زمان (عج) پشتیبان و همراه ملت ایران بود.

 

وی از حجت الاسلام روحانی به عنوان روحانی اندیشمند و فاضل یاد کرد و افزود: خدا را شکر می کنیم که سکان اداره قوه مجریه کشور به دست با کفایت روحانی با سابقه و ارزشمند سپرده شد و امیدوارم موجبات پیوند بیش از پیش مردم و روحانیت را فراهم آورند و در عمل تبعیتشان را از اوامر و دستورات ولی فقیه به اثبات رسانند./938/پ202/ش

ارسال نظرات