۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۵۲۱۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رونق مساجد سد راه آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: ساخت مسجد و رونق حضور مردم در این مکان پاک و خانه الهی می تواند جامعه را از آسیب‌ها و مشکلات در امان نگه دارد.
سيدحاتمي نماينده خبرگان رهبري

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم سید حاتمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم افتتاح مسجد قائم(عج) این شهر، مسجد را کانون اتحاد و انسجام مسلمانان دانست و گفت: مسجد به عنوان کانون تربیت و اصلاح مومنان می تواند محلی مناسب برای انتقال آموزه‌های دینی به نسل جوان باشد.
 

وی افزود: ساخت مسجد و رونق حضور مردم و توسعه برنامه‌های مذهبی و دینی در این مکان پاک و خانه الهی می تواند جامعه را از آسیب ها و مشکلات در امان نگه دارد.
 

حجت الاسلام والمسلمین سید حاتمی خاطرنشان کرد: ترغیب مردم  به خصوص جوانان و نوجوانان به مساجد و مجالس دینی و مذهبی آینده جامعه اسلامی را تضمین می کند.
 

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم نسل جوان را با برنامه های معنوی و ارزشی مانوس کنیم به یقین هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان در جهت ضربه زدن به اعتقادات و فرهنگ جوانان خنثی خواهد شد.
 

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت ساخت مساجد و ثمرات و برکات آن اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا افرادی که مال و جان خود را در جهت ساخت و تقویت مجموعه های فرهنگی و ارزشی صرف کرده اند، حرکتی بزرگ در جامعه اسلامی انجام داده و این حرکت باقیات صالحات حقیقی برای فرد و جامعه خواهد بود.
 

حجت الاسلام والمسلمین سید حاتمی افزود: ما امروز نتیجه کارهای خیرخواهانه و خیراندیشانه انسان هایی را شاهدیم که با اقدامات خود جامعه ما را در مسیر رشد و تعالی قرار داده اند.
 

گفتنی است، مسجد قائم (عج) اردبیل در فضایی به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع در چهار طبقه احداث شده است و کتابخانه بزرگ فقه آل محمد نیز جهت استفاده علما، روحانیان، پژوهشگران و علاقمندان در حال ساخت است.
 

ساخت این مسجد در زمان آیت الله مروج امام جمعه وقت اردبیل شروع و پس از 16 سال افتتاح شده است.‌/937/پ202/س 
 

ارسال نظرات