۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۷۷۱۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

عزت ملت ایران دشمنان نظام را به استیصال کشیده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با اشاره به تلاش های مکرر آمریکا و دولت های غربی برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: عزت ملت ایران دشمنان نظام را به استیصال کشیده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی سپاه ناحیه کلیبر با اشاره به حضور 73 درصدی ملت ایران در حماسه سیاسی 24 خرداد اظهار داشت: مردم ایران در حفظ دین و انقلاب خود همیشه در صحنه هستند.


وی با بیان این‌که معادلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حاکم در ایران بسیار متفاوت از آن چیزی است که غربی‌ها محاسبه می کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری پرچم اسلام ناب را عزت مدارانه برافراشتند و نشان دادند که در لبیک به ندای ولایت فقیه لحظه‌ای غفلت و تردید به خود راه نمی دهند.


حجت الاسلام ولایی افزود: پیام مهم انتخابات 24 خرداد در ایران به همه ملت های مسلمان منطقه این بدو که هر کس حرمت خدا، پیامبر و ائمه معصومین(ع) را حفظ و نگه دارد و با احترام از ایشان یاد کند، عزتمند می شود. عزتی که امروز آمریکا و همه دشمنان نظام اسلامی ایران را به استیصال کشیده است.

 

وی با اشاره به تلاش های مکرر آمریکا و دولت های غربی برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: هیبت و بزرگی ایران در سه دهه گذشته که خداوند بر ملت عنایت کرده، مانع تعدی دشمنان به دین و امّت شده است، چرا که امریکا نتیجه و بازخورد تعرض و حمله به ایران را نمی تواند تحلیل و ارزیابی کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تبعیت از ولایت فقیه، حضور در صحنه، بصیرت و دشمن‌شناسی را لازمه مقابله با فتنه‌ها دانست و افزود: شور و شعور مردم ایران موجب حضور در صحنه و رعایت حرمت دین خدا مانع از نفوذ دشمنان به میهن اسلامی شده است، از این رو همیشه رعب از ایران در دل دشمنان وجود دارد.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که ملت ایران از نتایج توجه و عمل به آموزه های قرآنی و مکتب اهل بیت متنعم است، گفت: مکتب اسلام همواره در عالی‌ترین سطح به هدایت جوامع بشری پرداخته و هیچ ایدئولوژی و جهان بینی بالاتر از اسلام نیست که بتواند پیروانش را به عزت، عظمت و منزلت واقعی خود برساند.


وی حفظ حرمت اسلام و پیامبر و ائمه معصومین (ع) را موجب عزت و عظمت اسلام دانست و افزود: اگر دین اسلام ذلیل واقع شود در واقع امت آن ذلیل شده اند و همین است که خداوند عزّ وجلّ دین خود را عزیز شمرده و حرمتش را حفظ می کند. از این رو مسلمانان باید عزت و عظمت، نورانیت و رحمت دین خدا را داشته باشند.


گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام سیف اله نجفی، حجت الاسلام امیر شکوریان به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان کلیبر معرفی شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات