۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۲۹۶
نماینده مجلس خبرگان:

روحیه استکبارستیزی احمدی‌نژاد در مجامع بین المللی ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان به خدمات هشت ساله دولت نهم و دهم اشاره کرد و با بیان این احمدی نژاد ثابت کرد که از بیان حقایق در مراکز قدرت جهانی ابایی ندارد، خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و استکبار ستیزی احمدی نژاد بارها در مجامع مختلف بین المللی گویای این مسأله است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان بعد از ظهر در دیدار مدیران سازمان تأمین اجتماعی گیلان با قدردانی از خدمات مطلوب این سازمان به جامعه، گفت: تأمین اجتماعی تاکنون خدمات ارزنده ای را جهت رفاه عمومی به جامعه ارائه داده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات هشت ساله دولت نهم و دهم اشاره کرد و با بیان این که احمدی نژاد در هشت سال گذشته خدمات زیادی به کشور و مردم داشته است، افزود: تلاش های دولت احمدی نژاد در جهت خدمت به مردم جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، احمدی نژاد را فردی پرتلاش، شجاع، دست پاک و چشم پاک معرفی کرد و افزود: وی در هشت سال اخیر تلاش های بسیاری در جهت توسعه و پیشرفت کشور انجام داده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که احمدی نژاد ثابت کرد که از بیان حقایق در مراکز قدرت جهانی ابایی ندارد و کوتاهی نمی کند، خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و استکبار ستیزی احمدی نژاد بارها در مجامع مختلف بین المللی گویای این مسأله است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که احمدی نژاد همواره دغدغه مردم را داشت، ادامه داد: به هیچ عنوان نمی توان تلاش های هشت ساله احمدی نژاد در جهت خدمت به مردم و کشور را نایدیده گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به دیدار اخیر دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار تلاش های هشت ساله دولت را تأیید کردند که این نشان دهنده خدمت دولت احمدی نژاد است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی ادامه داد: البته در کنار خدمات و تلاش های شبانه روزی دولت نهم و دهم ما شاهد برخی بداخلاقی ها و رفتارهای نامناسب بودیم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به خلق حماسه عظیم مردم کشورمان در انتخابات امسال اشاره کرد و با بیان این که انتخابات 24 خرداد در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسید، گفت: مردم کشورمان نشان دادند با وجود همه مشکلات باز هم حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند.

 

امام جمعه رشت با بیان این که حضور حماسی و گسترده ملت ایران وظیفه مسؤولان را در برابر مردم سنگین تر از گذشته کرده است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران با حضور ارزنده خود به وظیفه خود عمل کردند و این بار نوبت مسؤولان است که پاسخ ولایت مداری، بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت ایران بدهند.

 

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب حجت الاسلام و المسلمین روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که آقای روحانی طلبه‌ای دردمند و انقلابی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که وی بتواند مشکلات موجود در کشور را رفع و بستر تقویت رفاه عمومی مردم را فراهم کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که به حجت الاسلام روحانی گفتم که نباید زیگزاگی حرکت کنی، بیان داشت: یکی از توصیه های من به آقای روحانی این بود که به شدت از سخن گفتن به نفع دیگران پرهیز کند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام روحانی را فردی قاطع معرفی کرد و ادامه داد: وی در کنار قاطعیت فردی خوش استعداد و خوش بیان نیز است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی ابراز امیدواری کرد، رییس جمهور منتخب بتواند با انتخاب کابینه ای توانمند مشکلات کشور را سامان و از دغدغه های مردم بکاهد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، مباحث اقتصادی و معیشیتی را مهم ترین دغدغه امروز جامعه دانست و افزود: همه توان و تلاش دولت جدید باید کنترل تورم و رفع مشکلات اقتصادی جامعه باشد تا دیگر شاهد دغدغه و نگرانی مردم در این خصوص نباشیم/950/پ202/س

ارسال نظرات