۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۷۷۳۵۹
عضو کمیته مشاورین حوزه علمیه خواهران:

ارائه مشاوره بهترین خدمت نمایشگاه قرآن به بازدیدکنندگان است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیته مشاورین مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم با اشاره به این‌که مشاوره با رویکرد دینی در زندگی مردم بسیار مؤثر است، ارائه مشاوره را بهترین خدمت نمایشگاه قرآن به بازدیدکنندگان دانست.
حوزه علميه خواهران

خانم مؤمنه عربی، عضو کمیته مشاورین مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم که در غرفه این مرکز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران به ارائه خدمات مشاوره می‌پردازد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سابقه حدود ده سال ارائه مشاوره در نمایشگاه قرآن به بازدید کنندگان، ابراز داشت: در طی این سال‌ها متوجه بازخورد عجیبی در بحث مشاوره دینی شده‌ام.

وی مشاوره با رویکرد دینی را در زندگی مردم بسیار مؤثر دانست و با اشاره به این‌که بهترین خدمت نمایشگاه قرآن به بازدیدکنندگان ارائه مشاوره است، افزود: هر سال شمار بازدیدکنندگان بیشتر شده‌ و نتیجه خوبی داشته است.

عضو کمیته مشاورین مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم محورهای غرفه این مرکز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران را شامل بخش‌های مشاوره، تربیت و خانواده، ازدواج، تربیت کودک، معرفی کتاب، معرفی مرکز، پایان نامه و مشاور تحصیلی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال در غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با هشت تا ده کارشناس به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن مشاوره ارائه می‌شود.

عربی با بیان این‌که امسال نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی بسیاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در حوزه‌های علمیه خواهران مقالات، کتاب‌ها و نرم‌افزارهایی ارائه می‌شود که موضوع‌های آن با رویکرد قرآنی است./9598/ت302/ص

ارسال نظرات