۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۹۹۳۶
امام جمعه آمل:

مدیران سیره امام علی را الگوی عملی خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که مدیران سیره امام علی را الگوی عملی خود قرار دهند، ادامه داد: عمل صالح و اخلاص سبب خیر دنیا و آخرت خواهد شد که باید به این امر مهم توجه شود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در جمع مدیران شهر آمل با بیان این که حضرت علی (ع) دوست دار فقرا و از علاقه‎مندان به مستمندان بود، گفت: امام علی (ع) با آن همه شجاعت، دلیری و استقامتی که داشت در برابر فقرا زانو می زد و این زینتی بود که خداوند به ایشان داد.

 

وی با اشاره به این که امام علی(ع) وقتی دست فقیری را می گرفت لذت می برد و به این امر عشق می ورزید، بیان داشت: نگاه امام علی (ع) به این بود که به فقرا کمک کند و فکر نمی کرد که امین و بزرگ مردم است و یا امیر مومنان است و مردم باید از ایشان تبعیت کنند.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: کسی که از ولای امام علی(ع) و آل او فاصله بگیرد نابود خواهد شد و همه باید به فکر مولا علی (ع) باشیم که تنها راه نجات و سعادت بشریت است.

 

امام جمعه آمل، گفت: امروز جامعه ای می خواهیم که منتهی شود به ولایت علی (ع) که  باید پشتیبان ولایت فقیه و در مسیر ولایت باشیم تا به ولایت امام علی (ع) منتهی شویم.

 

وی با بیان این که مدیران سیره امام علی را الگوی عملی خود قرار دهند، ادامه داد: عمل صالح و اخلاص سبب خیر دنیا و آخرت خواهد شد که باید به این امر مهم توجه شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مدیران باید در جهت کمک به مستمندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم امام علی (ع) را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: همه مدیران باید تلاش کنند تا با فعالیت ارزنده و صادقانه زمینه رضایت مردم را فراهم کنند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که خدمت به مردم ثواب عظیمی دارد، بیان داشت: خدمت شایسته به مردم در نظام اسلامی از ثواب ارزنده ای برخوردار بوده و سبب سعادت دنیا و آخرت انسان خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: الگو گرفتن از رفتار امام علی (ع) باید سرلوحه کاری همگان باشد و نکند که خدای ناکرده پیرو ایشان باشیم و در عمل چیزی دیگری را انجام دهیم.

 

وی در پایان گفت: آنچه برای ما باقی می ماند انجام عمل خیر است که جزو باقیات و صالحات ما محسوب خواهد شد./950/پ203/ب

ارسال نظرات