۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۰۶۰
امام جمعه دامغان:

دولت جدید رهنمودهای رهبر را سرلوحه فعالیت‌هایش قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان دولت یازدهم را بر توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دکتر روحانی توصیه و بر همکاری و همدلی بین مسؤولان و مردم تأکید کرد.
حجت الاسلام ترابي، امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مردم دیندار این شهرستان پس از یک ماه حضور خالصانه و بهره گیری عابدانه  از میهمانی خدا، صبح امروز نماز عید فطر را به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود ترابی، امام جمعه دامغان در محل مصلی امام خمینی(ره)، باشکوه تمام اقامه کردند.

 

 

حجت الاسلام ترابی عید فطر را عید تمام مسلمانان جهان و تجلی لطف و رحمت الهی دانست و افزود: عید فطر روز ذکر، تکبیر، نماز، دستگیری و انفاق است؛ امروز وقتی به معنای واقعی برای ما عید خواهد بود که با خدای خود ارتباطی عاشقانه داشته باشیم و از طریق انفاق و کمک های واجب و مستحب ارتباطمان را با مردم کامل کنیم.

 

 

خطیب نماز عید فطر دامغان افزود: از دستاوردهای مهم  ماه رمضان و نماز عید فطر این است که بدانیم چگونه دعا کنیم و از خداوند طلب خیر نماییم؛ در دعاها دنیا را نخواهیم بلکه سعادت دنیا و آخرت را بخواهیم که خدا ضامن تأمین دنیای مردم است ما از او بخواهیم، از گرداب بدی ها رهایمان کند و حب دنیای فانی را از قلب و روحمان دور گرداند.

 

 

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به جابجایی قدرت اجرایی کشور و شروع بکار دولت یازدهم گفت: رییس جمهور بلافاصله کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که این حرکت قابل تقدیر، نوید خوبی برای شروع بی وقفه کار و تلاش برای رفع مشکلات کشور است.

 

 

وی تأکید کرد: مراسم با شکوه تنفیذ افزون بر به رخ کشیدن آرامش و همکاری و وحدت مسؤولان و مردم در نظام جمهوری اسلامی مطلب و دستور کار مهمتری را برای دولت جدید در خود داشت که آن توصیه های رهبری فرزانه انقلاب به دولت یازدهم در سه محور، حل مشکلات معیشتی مردم و خنثی سازی تحریم ها، حل مشکلات تولید و اشتغال و درآمد خانواده ها و حفظ ثبات و آرامش در کشور و پرهیز از منازعه و ایجاد تنش بود.

 

 

نماینده ولی فقیه در دامغان تصریح کرد: باید در این روز بزرگ برای موفقیت دولت جدید و حل مشکلات و تأمین آسایش و امنیت مردم و کشورمان دعا کنیم و از یاد نبریم که رییس جمهور دکتر حسن روحانی و همکارانشان در دولت یازدهم برای موفقیت به زمان و اعتماد و همکاری مردم نیاز دارند.

 

 

حجت الاسلام ترابی با یادآوری فرارسیدن سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه اظهار داشت: آنچه حزب الله را با تعداد کم و تجهیزات محدود برابر نیروهای شیطان پیروز کرد دست قدرت و حمایت الهی بود. باید از خدا بخواهیم تا در آینده نزدیک نصرت الهی را شامل حال مسلمانان نماید و اسرائیل غاصب را از ریشه نابود کند./977/پ202/ی

 

ارسال نظرات