۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۸۲۵۱۰

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با حضور نماینده ولی فقیه در همدان و معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا  در منطقه غرب مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان، مدیر حوزه علمیه همدان، روحانیون استان همدان برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام احد آزادیخواه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان تودیع و حجت الاسلام علی دشتکی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی همدان منصوب شد.

همچنین حجت‌ الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم فعالیت فرهنگی را در کشور مهم خواند و ابراز داشت: نگاه رهبر معظم انقلاب به این مبحث اهمیت  امورفرهنگی در کشور را می رساند.

وی ادامه داد: فعالیت های سازمان تبلیغات در قالب های مختلف باید در حوزه فرهنگی قرار گیرد به سبب این که حوزه فرهنگی و دینی دو بال نجات بخش قرآن کریم و اهل بیت(ع) هستند.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان یک نهاد حاکمیتی دانست و گفت: این سازمان برنامه ریزی و اصول ویژه خود را دارد و یکی از آن اصول خدمت است./957/پ202/س

ارسال نظرات