۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۸۲۹۰۹
آیت الله ایمانی:

رییس دانشگاه علامه در اجرای طرح تفکیک جنسیتی شجاعت به خرج داد

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به شبهات و گمانه زنی هایی که در زمینه عزل و نصب‌های دولت جدید وجود دارد، گفت: درستی این کارها باید از سوی مسؤولان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.
آيت الله ايماني آيت الله اسد الله ايماني، امام جمعه شيراز

آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی برکناری برخی از نیروهای ارزشی و رییس دانشگاه علامه طباطبایی تهران از سوی مسؤولان جدید در دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: ما ایشان را می شناسیم، انسانی متدین و درستکار است؛ در اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها شجاعت داشت و به همین دلیل برخی علم مخالفت با وی را برافراشتند و در مقابلش ایستادند.

وی با اشاره به این که شبهه ای مطرح شده مبنی بر این که آیا سرپرست یک وزات خانه می تواند تا این اندازه عزل و نصب داشته باشد، گفت: مجلس شورای اسلامی باید این شبهه را برطرف کند زیرا مفسر قانون آنها هستند؛ اگر مجلس اعلام کند که این کار اشکال ندارد آنوقت باید دید این جابجایی صحیح بوده یا کار غلطی است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: باید بررسی کرد که این کار صحیح بوده یا نه، چنین حقی وجود داشته یا نه؟ اگر چنین حقی نباشد نیروی جدیدی که این مسؤولیت را به عهده می گیرد مشروعیتی برای دخالت در امور پیدا نمی کند.

آیت الله ایمانی به تغییرات گسترده ای که در سطوح مختلف مدیریتی دولت بوجود آمده است، گفت: فعلا باید منتظر باشیم ببینیم چه خواهد شد؟ زیرا رییس جمهور اعلام کرده وابستگی جناحی دلیل انتخاب‌ها و تغییرات نیست و تنها عملکرد افراد مد نظر است.

وی گفت: اگر عملکرد افراد منتخب برخلاف آن چیزی که وعده داده اند باشد دیگر از ضابطه اعتدال خارج خواهند بود، آن وقت این حق مردم است که در این زمینه موضع گیری کنند و حرف بزنند؛ ممکن است برخی نیروهای دولت وابستگی‌هایی داشته اند اما متعهد شده باشند که درعمل آنها را کنار گذاشته و پاک و سالم خدمت کنند، اگر چنین اتفاقی بیفتد مورد قبول و تأیید همه خواهند بود./928/ت302/ج

ارسال نظرات