۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۸۳۸۳۰
مدیرکل ارشاد خوزستان خبرداد؛

ارسال 200 اثر به جشنواره رضوی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: 200 اثر از 159 شاعر داخلی و خارجی به دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی شعر رضوی ارسال شده است.
حجت الاسلام سپهر ، مديرکل ارشاد خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، صبح امروز، در آیین آغاز به کار چهارمین جشنواره شعر رضوی در اهواز اظهارداشت: در این جشنواره 30 اثر برتر داخلی و 9 اثر برتر خارجی از سوی داوران انتخاب شده که تا پایان کار جشنواره ارائه خواهند شد.
وی با اشار به حضور 5 کشور عربی حوزه خلیج فارس در این جشنواره افزود: آثار برگزیده خارجی روز پنج شنبه 21 شهریور در مراسم اختتامیه که در شهر شوش برگزار می شود ارائه خواهند شد.
حجت الاسلام سپهر ادامه داد: آثار داخلی از استان های تهران، خوزستان، قم و اصفهان و آثار خارجی از کشور های عراق، بحرین، یمن و کویت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شامل 200 اثر از 159 شاعر داخلی و خارجی است.
وی به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: استان خوزستان در دهه کرامت سراسر غرق در فعالیت های نورانی و رضوی بوده که از نمونه آنها می توان به زمین خوردن کلنگ ساخت دروازه ولایت در این دهه مبارک اشاره کرد.
حجت الاسلام سپهر از حضور کاروان نمادین ورود امام رضا(ع) به ایران در کنار رودخانه مارون در بهبهان خبر داد و افزود: در ادامه حرکت کاروان نمادین امام رضا(ع) این کاروان پس از حضور در کنار بقعه مبارک سبز قبا دزفول به سمت رودخانه مارون در بهبهان حرکت خواهد کرد./9462/پ202/غ
ارسال نظرات