۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۸۴۲۴۹

مدیران کاروان های حج خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیران کاروان های حج و زیارت خوزستان، ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
ديدار مديران کاروان هاي حج خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، ظهر امروز در دیدار مدیران و معاونان حج با نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: خوشبختانه مجموعه حج سال 92 با انسجام ویژه ای در حال تلاش است تا خدمات مطلوبی به زائران سرزمین وحی ارائه بدهند.

وی با اشاره به جلسات آموزشی ویژه حجاج سال جدید اظهار داشت: جلسات ویژه ای برای آموزش مناسک حج ویژه افراد متقاضی در طول یک ماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که جلسات در مصلای نماز جمعه اهواز برگزار شد، تصریح کرد: استقبال ویژه ای از سوی شرکت کنندگان از این جلسات شد که به یقین این عامل بزرگی برای تلاش بیشتر مجموعه حج خوزستان خواهد بود.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان در ادامه به توجه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و حج و زیارت به استان خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امکانات و تسهیلات ویژه حج سال 92 از سوی دفتر مرکزی بعثه رهبری در اختیار استان قرار داد شده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مسؤول بعثه مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای بر حل مشکلات زیارتی و حج داشته اند، گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت فعالیت بسیاری برای برگزاری حجی مطلوبی انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به مسیر پرواز حجاج به مکه مکرمه اظهار داشت: در گذشته حجاج خوزستانی از مسیر خطوط هوایی استان فارس عازم سرزمین وحی می شدند که خوشبختانه با پیگیری ها آیت الله موسوی جزایری حجاج از خطوط هوایی خوزستان سفر خود را آغاز می کنند.

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ناصر حویزاوی مسؤولیت قربانی دام حجاج خوزستانی در سرزمین وحی را برعهده خواهند گرفت./9458/پ203/غ

ارسال نظرات