۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۸۴۷۱۵

نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با رییس آموزش و پرورش

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با رییس آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.
حوزه علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با رییس آموزش و پرورش این شهر با اشاره به حضور مبلغین خواهر در مدارس دخترانه آموزش و پرورش تصریح کرد: این طرح با حمایت‌های آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و تلاش‌های همکاران در حوزه و مسئولین در آموزش و پرورش، توسعه و گسترش یافته است.
وی افزود: امسال با شروع سال تحصیلی جدید 70 نفر از مبلغین ما در مدارس آموزش و پرورش مشغول به فعالیت می‌شوند که ما درصددیم با برنامه‌ریزی، همکاری و آموزش‌های جامع و کامل موجب ارتقاء سطح علمی و مسلح نمودن آنان به پاسخ‌های مطالب و شبهات روز شویم.
همچنین منعمی رییس آموزش و پرورش بوشهر در ادامه نشست ضمن اظهار خرسندی از اجرای این طرح در مدارس گفت: امیدواریم با اجرا و گسترش این طرح و تقویت ارتباط دانش‌آموزان با مشاورین دینی مذهبی شاهد حل بسیاری از مشکلات و شبهات بین دانش‌آموزان و ایجاد تاثیرا ت معنوی بر روی آنان باشیم.
وی ادامه داد: مشاورین باید با شرکت در دوره‌های مختلف و کسب آموزش‌های لازم و شناخت فضای آموزشی، خود را به مسائل روز مسلح کنند و با تشکیل کارگروه‌ها و نشست‌های تخصصی به بررسی و حل مسائل بپردازند./9191/د102/ی
ارسال نظرات