۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۱۲۷
مولوی اسحاق مدنی در واکنش به جنایت تروریستی سراوان:

اقدامات تروریستی هیچ تأثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد

خبرگزاری رسا ـ مولوی اسحاق مدنی با تأکید بر پیروی از راه شهدا و دفاع از انقلاب اسلامی، اقدام تروریستی در سراوان را محکوم کرد و گفت: این کارها هیچ تأثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد و نشان می دهد که تروریست‌ها بی منطق هستند.
مولوي اسحاق مدني مولوي اسحاق مدني

مولوی اسحاق مدنی، از علمای اهل تسنن سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به عملیات تروریستی سراوان اظهار داشت: این اقدامات هیچ تأثیری در اراده ملت ایران ندارد زیرا عزم مردم ما خلل ناپذیر است؛‌ این ملت همان هایی هستند که در جنگ 8 ساله هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند و هیچ تغییری در عزم شان رخ نداد.

وی  افزود: خانواده‌های شهدای ما همان صابرانی هستند که در جنگ تحمیلی هنگامی که یکی از فرزندانشان شهید می شد، فزرند دوم را نیز روانه میدان جنگ کرده و برای شهادت آماده می کردند؛ بنابراین ملت ما با این کارها میدان را ترک نکرده و پشت نظام را خالی نمی کند چراکه ارزش انقلاب از همه اینها بالاتر است.

مشاور رییس جمهور سابق در امور اهل سنت این اقدامات را ناشی از عداوت و کینه دیرینه دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ما باید راه خود را ادامه دهد و انقلاب را به پیش ببرد؛ لازمه این کار هوشیاری و عدم غفلت در برابر دشمنان است.

مولوی اسحاق مدنی عاملان و حامیان اقدامات تروریستی را انسان‌هایی بی منطق خواند و ابراز داشت: اینها هیچ خواسته و حرف منطقی ندارند تا بخواهیم مورد ارزیابی قرار دهیم؛ به همین دلیل تاکنون هیچ گروه و فرقه ای مسؤولیت این اقدام را نپذیرفته است.

وی هوشیاری بیشتر و پرهیز از غفلت را به مسؤولان مرزداری‌ها توصیه کرد و گفت: هرگاه ما یادمان برود که در این راه شهید داده ایم دشمنان دست به چنین کارهایی می زنند بنابراین نباید در این موضوع سستی کرد؛ اگر غفلت نباشد توان جمهوری اسلامی ایران بیش از این حرف‌ها است.

این عالم اهل سنت شهادت مرزداران را خسارتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: یک تار موی این شهدا یک دنیا ارزش دارد؛ ان شاء الله خداوند درجات عالی این شهدا را متعالی فرماید./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات