۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۸۸۷۳۱

یادواره شهدای روحانی شهرستان سقز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار سقز از برگزاری یادواره شهدای روحانی در این شهرستان خبر داد.
يادواره شهداي روحاني

نادر فخری فرماندارشهرستان سقز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان سقز فردا با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی و مهمان‌هایی از سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

 

وی افزود: شهدای روحانی از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند نقش مهمی در شناساندن آنها به جامعه داشته باشد.

 

نادر فخری تصریح کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است و برگزاری یادواره‌ها در گرامیداشت رشادت‌های آنان کمترین کار ما در برابر خون شهیدان است.

 

وی گفت: شهرستان سقز علاوه بر تقدیم 2 هزار شهید، جانباز و آزاده سرفراز، 8 شهید گرانقدر روحانی و طلاب را در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی تقدیم کرده است.

 

فرماندار شهرستان سقز برگزاری یادواره‌های شهدا را اقدام ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه ذکر کرد.

 

فخری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای برگزاری هرچه باشکوه این یادواره با هماهنگی مسؤولان استانی و شهرستانی انجام شده و امیدواریم شاهد خروجی مطلوبی باشیم.

 

وی در ادامه از برگزاری چندین یادواره در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کارمند و برگزاری 38 یادواره برای شهدای دانش‌‌آموزان از جمله برنامه‌های این شهرستان در طول سال گذشته بوده است.

 

فرماندار سقز مقابله با هجمه‌های فکری و نرم دشمنان را مهم‌ترین هدف برگزاری این یادواره‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی ذکر کرد.

 

وی در پایان افزود: با برگزاری این یادواره‌ها به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و جهانی‌کردن ارزش‌های والای آن هستیم./967/ت302/ب

ارسال نظرات