۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۸۶۳
به‌مناسبت ماه محرم؛

نمایشگاه محرم بهشتی برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ نمایشگاه محرم بهشتی در ایام محرم الحرام به‌همت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) در این مجموعه فرهنگی برپا می‌شود.
مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب اسلامي(سرچشمه)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه محرم بهشتی از چهاردهم آبان تا سوم آذرماه مصادف با اول تا بیستم محرم الحرام به‌همت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) در این مجموعه فرهنگی برپا می‌شود.

براساس این گزارش در این نمایشگاه که رویکرد عاشورایی دارد، کتاب و محصولات فرهنگی با بیست درصد تخفیف دراختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: مراسم قرائت زیارت عاشورا در دهه اول ماه محرم از ساعت 7:30 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام عطری نژاد در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول ماه محرم، از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام کرمی نیا در «سرچشمه» برگزار می‌شود.

لازم به‌ذکر است مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) در میدان بهارستان ـ نرسیده به چهارراه سرچشمه ـ انتهای خیابان شهید صیرفی پور واقع است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه الکترونیکی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) مراجعه و یا با شماره 35024000 داخلی 102 تماس بگیرند./956/پ203/ی

ارسال نظرات