۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۸۸۹۹۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

روحیه استکبارستیزی در جوانان ما بی نظیر است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیا تازه فهمید آمریکا جاسوس بوده که در این راستا فعالیت دارد، بیان داشت: روحیه استکبارستیزی در جوانان ما بی نظیر بوده و در سال های پیش به این امر رسیدند که سفارتخانه آمریکا به عنوان لانه جاسوسی است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل دوشنبه شب در مراسم معارفه نخستین امام جمعه بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان این که حرکت زیبایی از سوی دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفته و آنان حماسه ارزنده ای را خلق کردند، گفت: امروز نیز دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور با حضور حماسی خود نشان دادند راه آن شهدای گرانقدر ادامه دارد.

 

وی با اشاره به این که دنیا تازه فهمید آمریکا جاسوس بوده که در این راستا فعالیت دارد، بیان داشت: روحیه استکبارستیزی در جوانان ما بی نظیر بوده و در سال های پیش به این امر رسیدند که سفارتخانه آمریکا به عنوان لانه جاسوسی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که نمازجمعه زیباترین کلام و برنامه بوده که این ها به برکت زحمات شهدا و امام راحل است، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه باید بردبار بوده و افراد با سلیقه های مختلف با آنان ارتباط دارند.

 

امام جمعه آمل، ادامه داد: برخوردهایی صورت می گیرد که گاهی حوصله انسان را به سر می برد که باید مراقب بوده و با بردباری مورد تمجید و ستایش با مردم رفتار کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، گفت: گریه ها و عزاداری ها در ایام محرم و صفری امری سیاسی بوده و می خواهیم به جهانیان بگوییم که ظلم و ظالم باید ریشه کن شود.

 

وی با بیان این که انسان باید مسیر حق و باطل را به درستی بشناسد، بیان داشت: امام حسین(ع) از تن به ذلت دادن ابا داشت و هیچ زمانی زیر بار ظلم و ستم نرفت.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، ادامه داد: در طول آمدن و رفتن این سفر عظیم و اسارت یک ناله و آه بلند نشد تا دشمنان شاد نشوند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که عمر چند صباح دنیایی می گذرد و اسیران امروز امیران فردا خواهند بود، بیان داشت: ما باید به مکتب خود افتخار کرده و در مسیر نورانی اهل بیت معصومین(ع) حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مردم اعمال و رفتار ما را ثبت و ضبط می کنند و باید با همه وجود در خدمت آنان باشیم، بیان داشت: مردم از دقت و درایت والایی برخوردار بوده که مدیران باید پاسخ گوی آنان باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در پایان، گفت: تا وقتی در مدیریت قرار داریم باید با تقوا و درایت عمل کنیم تا مورد رضایت خداوند منان باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات