۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۲۲۷
آیت‌الله مکارم شیرزای:

حمایت مادی و معنوی از خانواده شهدا یک وظیفه است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی بل بیان این‌که خون شهداست که امروز موجب شده ایران اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد، بر ضرورت حمایت مادی و معنوی از خانواده شهدا تأکید کرد.
آيت الله مکارم شيرازي
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید صبح امروز در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: زحمات فراوانی برای پیروزی و تداوم انقلاب کشیده شده و آمار بالای شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها گویای این حقیقت است.
وی بیان کرد: افرادی از اقشار گوناگون برای حفظ انقلاب زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند و همین امر مسؤولیت ما را در قبال انقلاب سنگین‌تر می‌کند.
این مرجع تقلید با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح در مورد آمار شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها به وسیله رسانه‌های عمومی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب مردم هم به خوبی متوجه می‌شوند که چه کسانی و با چه میزانی برای انقلاب زحمت کشیده‌اند.
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: خون شهداست که امروز موجب شده است ایران اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد؛ حمایت مادی و معنوی از خانواده شهدا یکی از وظایف امروز ماست.
این مرجع تقلید با بیان این‌که وقتی ارزش کار ایثارگران و شهدا را بدانیم و از خانواده‌هایشان قدردانی کنیم در آینده هم شاهد جانفشانی‌هایی نظیر دوران دفاع مقدس خواهیم بود گفت: بزرگداشت و برگزاری یادواره‌های شهدا برای امروز و فردای کشور اهمیت دارد.
وی اظهار کرد: کسانی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کنند در حقیقت توفیق یافته‌اند که به خانواده گرامی‌ترین اشخاص این مرز و بوم خدمت کنند./927/د101/ج
ارسال نظرات