۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۹۰۶۵۳

چهارمین سالگرد تدفین شهدای دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین سالگرد تدفین شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور مسؤولان و دانشجویان برگزار شد.
چهارمين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه آزاد اهواز چهارمين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه آزاد اهواز

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهارمین سالگرد تدفین شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، شامگاه دوشنبه، چهارم آذر ماه در سالن تربیت بدنی این دانشگاه، با حضور مسؤولان و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، علیرضا حداد، مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم محمد حسین پور، رییس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، با بیان این که آزادی و استقلال امروز در کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: جامعه در برهه کنونی بیش از گذشته به فرهنگ بسیجی نیاز دارد.

وی به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر «زنده نگه داشتن یاد و شهدا کمتر از شهادت نیست» اشاره و خاطر نشان کرد: وجود فرهنگ بسیجی را عبور دهنده کشور از مشکلات است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با تأکید بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تصریح کرد: بسیج یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، برگزاری جلسات و یادواره های شهدا را نبض جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن ایران اسلامی امروز از این ضربان نبض وحشت دارد.

وی با بیان این که جوانان جمهوری اسلامی همانند شهدای هشت سال جنگ تحمیلی آماده جانفشانی در مسیر اسلام هستند، خاطرنشان کرد: تبعیت از روحانیت و ولایت فقیه و عشق به امام حسین(ع) و وجود فرهنگ عاشورایی دو دلیلی بود که به تعبیر دشمنان عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

بر اساس این گزارش؛ چهارمین سالگرد تدفین شهدای دانشگاه آزاد اهواز با محوریت شهید سید مهدی موسوی، مدافع حرم زینب(س) که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بود با اجرای سید جواد هاشمی، برگزار شد.

بیان خاطراتی دوران هشت سال جنگ تحمیلی از سوی سردار احمد دانش پژوه، فرمانده قرارگاه جنوب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است، ابتهال خوانی سید کریم موسوی و مداحی مجتبی رمضانی از برنامه های پایانی چهارمین سالگرد تدفین شهدای دانشگاه آزاد اهواز بود./9464/پ203/س

ارسال نظرات