۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۹۱۵۸۴

هشدار آیت الله نمازی درباره فعالیت ستون پنجم دشمن

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کاشان قرار دادن اسرار محرمانه جمهوری اسلامی به دست دشمن توسط ستون پنجم در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فتنه سال 88 را یکی از مشکلات انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون دانست.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان، با تذکر و توصیه به عوامل داخلی که اسرار محرمانه جمهوری را در اختیار دشمن قرار می دهند، گفت: به دشمن دل خوش و اعتماد نکنید، که شخصیتی مانند رهبری ایران و کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران را در هیچ کجای دنیا نظیر آن را پیدا نخواهید کرد.

وی قرار دادن اسرار محرمانه جمهوری اسلامی به دست دشمن توسط ستون پنجم در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فتنه سال 88  را یکی از مشکلات انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون دانست و افزود:  در 8 سال دفاع مقدس، خبر عملیات رزمندگان اسلام توسط این افراد، پیش از آغاز عملیات در اختیار دشمن قرار می گرفت و دشمن از زمان و مکان عملیات های رزمندگان اسلام با اطلاع بود.

 آیت الله نمازی گفت: اگر قاطعیت امام راحل در آن زمان و صلابت و تیزهوشی امروز رهبری انقلاب نسبت به توطئه های دشمن نبود، معلوم نبود امروز چه سرنوشتی برای انقلاب اسلامی رقم خورده بود.    

وی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر یک روزنامه پرتیراژ فرانسوی در مورد رهبری انقلاب یادآور شد: این روزنامه فرانسوی، فکر این که آیت الله خامنه ای اندکی از آرمانهای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) کوتاه بیاید را نیز توهم خوانده است، بنابراین ما امروز هر چه داریم از خدا و امام راحل و به برکت ائمه معصومین، اهل بیت(ع)، امام زمان و رهبر انقلاب است.

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به استکبار شناسی از نگاه قرآن گفت: دشمن را دوست خود نپندارید و تصور نکنید آنها در قبال مصالح ما تعهد دارند، که شما نیز بخواهید با آنان خوش و بش کنید.

امام جمعه کاشان با اشاره به روز جهانی معلولان، کمبودها و مشکلات افراد معلول را دارای حکمت الهی دانست و اظهار داشت: بیماری ها، کمبودها، حوادث طبیعی سیل وزلزله و مشکلات جسمی معلولین همه امتحان الهی است.

وی افزود: افرادی که از تمکن مالی برخوردارند، باید با کمک سازمان ها و نهادهای متولی در جهت رفع مشکلات پیش روی جامعه معلولین اهتمام ویژه ای داشته باشند.

آیت الله نمازی هم چنین فرا رسیدن ماه صفر را ماه حزن و اندوه شیعه و ماه ورود کاروان زینبیان به دمشق و شام دانست و گفت: پیام کاروانی که تنها مرد آن امام سجاد بود این است که زنان پیرو حضرت زینب چهره خود را حتی درسخت شرایط از نامحرمان پنهان کنند.

امام جمعه کاشان در ادامه با تبریک میلاد موسی بن جعفر(ع) و میلاد امام کاظم(ع) به پیروان مکتب وحی و ولایت، اظهار امیدواری کرد جامعه و مدیران نظام جمهوری از محاصره سخت و شدید دشمن هوشمندانه و به سلامت عبور نمایند./939/پ202/س

ارسال نظرات