۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۹۲۷۶۱

پژوهشگران برتر حوزه علمیه خوزستان معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: سه تن از پژوهشگران استان خوزستان به عنوان پژوهشگر برتر حوزوی معرفی شدند.
حجت الاسلام آلبکل ، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از معرفی سه پژوهشگر حوزوی به عنوان پژوهشگر برتر استان خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: حجت الاسلام رضا حیدری، از اساتید پژوهشگر برتر حوزه علمیه و همچنین رتبه برتر کنگره علامه سید نعمت الله جزایری، حجت الاسلام محمد رضا محمد شوشتری، نویسنده کتاب «528 شبهه و پاسخ علمای دین» که در 12 جلد با موضوعات خداشناسی، نبوت، امامت و معاد تألیف شده و مدیر پژوهشی مدرسه علمیه ماهشهر سه پژوهشگر برتر حوزه علمیه خوزستان هستند.

حجت الاسلام آلبکل با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از این سه پژوهشگر برتر در اهواز خاطرنشان کرد: این مراسم، چهارشنبه، بیست و هفتم آبان ماه در محل استانداری خوزستان با حضور مسؤولان برگزار و از این پژوهشگران برتر تقدیر شد.

اجرای طرح یاوران در حوزه علمیه خوزستان

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان، به طرح یاوران این مرکز در حمایت از پژوهشگران حوزه علمیه اشاره و تصریح کرد: در این طرح با حمایت از مؤلفان و نویسندگان حوزوی تعدادی از کتاب های چاپ شده از سوی آنان خریداری و در مدراس علمیه و مراکز مختلف توزیع می شود.

حجت الاسلام آلبکل در پایان سخنان خود پژوهش را اساس دانش دانست و اظهار داشت: توسعه دانش در سایه پژوهش امکان پذیر است و این پژوهش است که علم را شکوفا می کند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات