۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۷۶۷
از رادیو معارف پخش می‌شود؛

راز سرنوشت اصحاب و یاران امام حسن مجتبی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه «راز سرنوشت» به بررسی زندگی و سرنوشت اصحاب و یاران امام حسن مجتبی علیه السلام می‌پردازد.
راز سرنوشت اصحاب و ياران امام حسن مجتبي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با فرارسیدن دهه پایانی صفر و نزدیک شدن سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، زندگی و سرنوشت اصحاب و یاران این امام همام در برنامه «راز سرنوشت» بررسی و واکاوی می‌شود.
این برنامه سعی دارد با بیان نکات درس‌آموز از ریزش‌ها و رویش‌های عصر اهل‌بیت علیهم‌السلام راه را برای عبرت‌آموزی بهتر از تاریخ برای نسل امروز – به ویژه – خواص جامعه هموار سازد تا در آنچه می‌بینند، نیک بنگرند و عبرت گیرند. به همین منظور حجت‌الاسلام و المسلمین علی فاضلی هیدجی کارشناس تاریخ و سیره در یک سری 8 قسمتی به بررسی زندگی و سرنوشت اصحاب حضرت امام حسن مجتبی علیهالسلام می‌پردازد.
برنامه «راز سرنوشت» کاری از گروه معارف و علوم اهل‌بیت علیهمالسلام به سردبیری و تهیه‌کنندگی اکبر طالبی نیا و گویندگی سید حمید حسینی از 30 آذر 92 هر روز به جز جمعه در 8 قسمت از ساعت 18 تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.
علاقه‎مندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «راز سرنوشت» درسایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات