۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۹۴۲۶۸
به همت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی؛

مستند 19 دی ماه با عنوان «حماسه چهلم» تولید شد

خبرگزاری رسا ـ مستند 19 دی ماه با عنوان «حماسه چهلم» از سوی روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شد.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید جلال‌الدین میر رفیع تبار با گرامیداشت یوم‌الله 19 دی تصریح کرد: 19 دی سرچشمه تحولات عظیمی در تفکر و بینش مردم بوده و زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و مایه افتخار و عزت مردم بصیر و شهیدپرور قم است که باید این قیام را نقطه عطفی در تاریخ نهضت اسلامی دانست چرا که پس از آن امواج انقلاب اسلامی شدت گرفت و در نهایت به سرنگونی رژیم پهلوی انجامید.

وی افزود: در 19 دی سال 56 و به دنبال اسائه ادبی به ساحت امام راحل، مردم شریف قم که همواره مدافع ولایت و مرجعیت بوده و هستند این جسارت و گستاخی را برنتابیدند و در صحنه حاضر شدند .

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رژیم ستم‌شاهی اطمینان داشت که حرکات انقلابی در ایران تمام شده ادامه داد: آن‌ها به زعم خود می‌خواستند با جسارت و اهانت به امام راحل آخرین تیر را بزنند و غافل از این بودند که مردم با ولایت و امام،اخوتی دیرینه دارند.

وی بیان داشت: حرکت بصیرانه مردم قم در یوم الله 19 دی سال 56 که نشان از محبت ولایت و مرجعیت در عمق وجود مردم قم داشت، سبب شد مراسم‌هایی در سراسر کشور برگزار و نهایتاً به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شود.

حجت الاسلام میر رفیع تبار عنوان داشت: به منظور گرامیداشت این روز حماسه ساز، روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی مستندی 25 دقیقه ای تحت عنوان"حماسه چهلم" را تهیه کرد.

وی گفت: در این مستند که از جمله مستندهای منحصر به فرد می‌باشد، با استفاده از تصاویر روز واقعه و فیلم‌ها و صداهای آرشیوی مربوط به همان زمان و زمینه و ریشه های ایجاد این قیام تاریخی بررسی و به نسل جوان معرفی شده است.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این مستند بزودی از رسانه ملی پخش خواهد شد./919/د102/ن

ارسال نظرات