۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۹۶۲۱۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جواب دشمنان را در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان, گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران، وحدت حول محور ولایت فقیه است. مردم با وحدت و اتکا به ولایت فقیه توانسته اند 35 سال فشار و تحریم را تحمل کنند.
عسگري، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری, رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با حضور رییس ستاد دهه فجر و مسوولان کمیته های این ستاد گفت: مردم در سال 57 به آنچه که می دانستند و پیمان بسته بودند عمل کردند و امروز نتیجه این عمل گرایی فراگیر شدن انقلاب اسلامی در سطح جهان است.

عسگری در ادامه ابراز داشت: استقلال و آزادی و زندگی با عزت و ایمان با وحدت حول محور ولایت رمز موفقیت انقلاب اسلامی است که برای دوام و ثبوت انقلاب باید این رموز را مورد توجه قرار داد, زیرا پس از 35 سال مردم با استفاده از این رمز موفقیت توانسته اند در برابر فشارها و تحریم ها مقاومت و ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت خاطر نشان کرد: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت است که با اتکا به همین فرهنگ توانسته ایم در برابر دشمنان کشور و انقلاب ایستادگی کنیم و نورانیت انقلاب اسلامی را به سراسر جهان صادر کنیم, اما باید توجه داشت هرچه فرهنگ انقلاب گسترش پیدا کند مسؤولیت ما بیشتر می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر را زمان بازگویی دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی خواند و افزود: رسالت انقلاب اسلامی ایران رسالتی جهانی است و به خاطر همین جهانی بودن است که مسؤولیت حفظ ارزش ها و ترویج فرهنگ اسلامی بسیار سنگین و مهم است.

عسگری وظیفه دولت را تأمین معیشت و رفاه مردم ذکر کرد و گفت: امروزه با توجه به شرایط سخت اقتصادی نباید مشکلات و مسائل اجتماعی موجب دلسردی و یأس و نا امیدی مردم شود و نباید مشکلات اقتصادی را پر رنگ تر از مسؤولیت های جهانی خطیر شیعه ایران اسلامی جلوه داد و موجب فراموشی این مسؤولیت ها شد.

وی با اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر استان اصفهان تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی با توجه به مذاکرات و مسائل آن در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب محکم و مستدلی به دشمنان کشور و استکبار جهانی خواهیم داد و دهان استکبار را با حضور پر رنگ و پر شور خود خواهیم بست و دشمنان را به عقب نشینی و پذیرش حقوق ملت و کشور ایران وادار خواهیم کرد./939/پ202/ع

ارسال نظرات