۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۲۹۲
حال و هوای ضد استکباری در درس خارج فقه؛

فریاد مرگ بر آمریکا در درس خارج آیت الله مکارم شیرازی طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان شرکت کننده در درس خارج حضرت آیت الله مکارم شیرازی با فریادهای مرگ بر آمریکای خود، گستاخی مقامات این کشور از جمله جان کری درباره جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
درس خارج فقه آيت الله مکارم شيرازي در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ درس خارج حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز چهارشنبه در مسجد اعظم قم حال و هوای ضد آمریکایی و ضد استکباری به خود گرفت.

 

این مرجع تقلید که بر اساس سنت دیرینه هر هفته چهارشنبه ها در ابتدای درس خارج دیدگاه های خود را درباره مسائل روز کشور، منطقه و جهان بیان می کند، امروز چهارشنبه و در آستانه دهه مبارک فجر اظهارات گستاخانه مقامات آمریکا به ویژه جان کری درباره جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

 

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهارات جان کری وزیر خارجه آمریکا به ویژه بعد از توافق ژنو درباره جمهوری اسلامی ایران را نفرت آمیز، کودکانه و مضحک خواند و از این که وزیر خارجه یک کشور بزرگ در جهان هنوز صحبت کردن بلد نیست، ابراز تاسف کرد.

 

 این مرجع تقلید جان کری را به بچه ای لجوج تشبیه کرد که وقتی تقاضاهای نا معقول از والدین می کند آنها را تهدید می کند که اگر اجابت نشود همه شیشه ها را می شکند.

 

 وی همچنین آمریکا را عبد ذلیل رژیم صهیونیستی دانست و نا امنی های منطقه و کشورهای مختلف را نتیجه مداخله نظامی و حمایت از گروه های تروریستی از سوی دولتمردان آمریکا ارزیابی کرد.

 

 بر اساس این گزارش طلاب و روحانیان شرکت کننده در درس خارج فقه پس از این بیانات حضرت آیت الله مکارم شیرازی با فریادهای مرگ بر آمریکا مواضع ضد استکباری این مرجع تقلید را تایید کردند و نفرت خود را از دولتمردان زورگوی این کشور نشان دادند. /924/پ203/ع

ارسال نظرات