۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۹۶۵۶۸
آیت الله موسوی جزایری:

بیم نداشتن از تهدید دشمن کشور را از گردنه‌ها عبور خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان پشتیبانی مردم از ولی فقیه را بسیار مهم دانست و گفت: توکل به خدا و بیم نداشتن از تهدیدهای دشمنان دو عاملی است که سبب عبور از گردنه های سخت خواهد شد، مسأله ای که در سال های پس از پیروزی انقلاب مشاهده شد.
آيت الله موسوي جزايري در ديدار با مسؤولان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در دیدار مردم و مسؤولان خوزستانی با امام جمعه اهواز، بیعت با ولی فقیه  را بیعتی با امام زمان دانست و افزود: ولی فقیه، فقیه جامع الشرایطی است که در دوران غیبت امام زمان(عج) امور مهم بر عهده او است.

امام جمعه اهواز با بیان این که خبرگان رهبری پس از رحلت امام خمینی(ره) مسؤول انتخاب ولی فقیه بودند، اظهار داشت: ولی فقیه باید شجاع، مدبر و مدیر باشد و در جلسه ای که پس از رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد با اکثریت آرا حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انتخاب شد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که پس از گذشت 24 سال از پیروزی انقلاب همچنان رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را هدایت می کند، تصریح کرد: به لطف خدا و عنایات امام زمان این کشتی به سمت نجات در حال حرکت است و هیچ خدشه ای به آن وارد نشده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پشتیبانی مردم از ولی فقیه را بسیار مهم دانست و گفت: توکل به خدا و بیم نداشتن از تهدیدهای دشمنان دو عاملی است که سبب عبور از گردنه های سخت خواهد شد، مسإله ای که در سال های پس از پیروزی انقلاب مشاهده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در دوران جنگ تحمیلی تمام کفر به پشتیبانی از صدام آمده بود، اظهار داشت: عاقبت کار برای اهل تقوا و یقیین بود و جایگاه کنونی صدام و یارانش برهمین موضوع گواه است.

امام جمعه اهواز با بیان این که وعده های غرب به صدام کار به جایی نبرد، خاطرنشان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی ایران را بدانیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به وعده های خداوند به نیکوکاران در قرآن اظهار داشت: خداوند وعده داده است که پیروزی با انسان هایی است که از ظالمان ترسی ندارند و به خدا و امیدوارند./9464/پ202/س

ارسال نظرات