۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۹۶۶۶۷

شورای ائمه جماعات در زنجان تشکیل می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان از تشکیل شورای ائمه جماعات زنجان خبر داد و گفت: این شورای مهم که ان شاء الله کارهای بزرگی انجام خواهد داد با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان و همچنین مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان تشکیل خواهد شد.
حجت الاسلام خدايي

حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با هشدار نسبت به این که برخی تفکرات در صدد حذف روحانیت از صحنه هستند، اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد هر جا که یک روحانی باسواد و آگاه نسبت به اطلاعات روز وجود دارد مردم همیشه از او استقبال کرده و مشتاقانه از صحبت های وی استفاده می کنند.

 

وی در ادامه افزود: برخی ها از روحانیونی که اطلاعات کمی نسبت به دیگران دارند ناراحت هستند و این را اعلام هم می کنند اما متأسفانه بعضی در صدد حذف روحانیت از صحنه هستند که باید با فکر و نقشه حساب شده این تفکر را حذف کنیم.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه روحانیون را به برگزاری جلسات توجیهی در مساجد نسبت به ایام دهه فجر فرا خواند و تصریح کرد: باید در این دهه فجر با جوانان در مساجد طی جلساتی به بررسی حوادث انقلاب و حتی علل و عوامل شکل گیری انقلاب بپردازیم و به نوعی همراه جوانان به استقبال این ایام پر افتخار برویم.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه افزود: باید جوانان را در مساجد به برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر آماده و تشویق کنیم و به قول معروف ایدئولوژی و فکر این ایام را در ذهن آنها بپرورانیم.

 

وی در ادامه امام خمینی (ره) را ناجی و احیا کننده حقوق از بین رفته روحانیت دانست و تأکید کرد: باید همیشه دعاگوی امام خمینی (ره) و سپس تابع ولایت فقیه و مقام معظم رهبری باشیم تا هیچ گزندی به مملکت اسلامی ما نرسد چرا که این دو بزرگوار با همکاری علمای دیگر حقوق از بین رفته روحانیت را دوباره زنده و احیا کردند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه از تشکیل شورای ائمه جماعات در آینده ای نزدیک در زنجان خبر داد و گفت: این شورای مهم که ان شاء الله کارهای بزرگی انجام خواهد داد با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان و همچنین مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران زنجان تشکیل خواهد شد.

 

گفتنی است؛ بنابر گفته حجت الاسلام خدایی قرار است جشن ها و مراسماتی در ایام الله دهه فجر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در مساجد برگزار شود. /949/ت302/ب

ارسال نظرات