۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۹۶۷۵۸
آیت الله موسوی جزایری:

جنگ تحمیلی انتقام غرب از پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران فداکاری های بسیاری را در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی انجام داد، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی انتقام غرب از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار با فعالان فرهنگی استان با اشاره به اهمیت شکر نعمت های خداوند از سوی بندگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نعمتی است که باید شکر گذار وجود ان باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: لازم است هر ساله و در سالروز این عید بزرگ، شکر نعمت انقلاب را به جا آوریم.

آیت الله موسوی جزایری به توجه مسلمانان و آزادی‌خواهان دیگر کشورها به انقلاب اسلامی ایران و الگوبرداری از آن اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب جهت نشان دادن چهره واقعی اسلام است.

تأکید بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به نشر اکاذیب علیه اسلام و ایران می‌پردازند.

امام جمعه اهواز با بیان این که ملت ایران فداکاری های بسیاری را در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی انجام داد، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی انتقام غرب از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

آیت الله موسوی جزایری انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت شیعیان دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب به تکیه گاهی برای مستضعفان جهان تبدیل شده است./9464/پ202/س

ارسال نظرات