۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۹۷۶۲۱

نمایش اتحاد مردم خراسان جنوبی در یوم‌الله 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه حماسه دیگری از جنس حضور خلق کردند و آغاز سی و ششمین بهار انقلاب را در خیابان ها به جشن نشستند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مردم خراسان جنوبی در صفوف یکپارچه و به هم فشرده از بامداد امروز با حضور در میدان امام خمینی بیرجند خود را برای خلق حماسه حضور دیگری آماده کردند و هم اکنون که یک ساعت از آغاز راهپیمایی می گذرد خیابانهای مطهری ، طالقانی و ابوذر مملو از سیل جمعیت است.

 

در این راهپیمایی برادارن اهل سنت در کنار سایر مردم حضور پرشوری در راهپیمایی دارند.

 

همچنین حضور پرشور طلاب و روحانیون در این راهپیمایی جلوه دیگری به راهپیمایی بخشیده است.

 

مردم خراسان جنوبی از پیر و جوان، کوچک و بزرگ در کنار یکدیگر همصدا فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله سرمی دهند و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند.

 

مردم خراسان جنوبی در این راهپیمایی نشان دادند که همواره حامی ولایت هستند و تهدیدها و تحریم ها پوشالی بوده و اثری بر عزت ملت ایران ندارد.

 

امروز ملت ایران نشان دادند که 35 سال را علی رغم تمامی تحریم ها، تهدیدها و توطئه ها در عزت زندگی کرده اند و تا زمانی که جان در بدن دارند با حضور همیشه در صحنه خود برای همیشه استکبار را برای دست اندازی به خاک ایران تحقیر خواهند کرد.

 

امروز در خیابان های خراسان جنوبی حضور مسؤولان در کنار مردم به استکبار نشان داد که مسؤولان نظام از مردم جدا نبوده و در کنار مردم برای پیشرفت انقلاب تلاش می کنند.

 

امروز مردم خراسان جنوبی با مشت های گره کرده فریاد زدند که شهادت برای آن شیرین تر از عسل است و اگر دشمنان بارها در تاریخ این ملت 8 سال جنگ و دفاع مقدس را رقم بزنند ملت ایران اهل سازش با استکبار نبوده  و هرگز تسلیم خواسته های آنها نمی شوند.

 

امروز نه تنها بیرجند بلکه در تمامی شهرستان های استان پهناور خراسان جنوبی سیل جمعیت در خیابان ها به خروش آمده بود و هم صدا و هماهنگ آزادی، عزت و استقلال ملت ایران را فریاد می زدند.

 

امروز مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در راهپیمایی کاج های سربه فلک کشیده خیابان های بیرجند را به گواه عزت و شرف خود گرفتند و به جهانیان نشان دادند که هرگز میدان را برای دشمنان انقلاب و ولایت فقیه خالی نخواهند کرد./968/پ202/ب

ارسال نظرات