۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۰۰۲۵۵
مدیرحوزه های علمیه لرستان:

فرهنگ سازی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش فرهنگ در پیشرفت زمینه های گوناگون، گفت: فرهنگ سازی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که اقتصاد مسأله مهم جامعه امروز است، بیان داشت: برای موفقیت در مسیر اقتصاد مقاومتی همه مسؤولان نظام باید در این عرصه اقدام کنند.

وی با بیان این که همه آحاد جامعه باید در راستای تحکیم اقتصاد فعالیت کنند، افزود: فرهنگ سازی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای زمین گیر کردن ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت ایران با ایجاد بسترهای توسعه و پیشرفت باید در مسیرخود کفایی حرکت کنند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به ارکان اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: مدیریت مصرف مهم ترین اقدام در این راستا است.

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: ملت ایران برای پیشرفت در عرصه های گوناگون علمی، سیاسی، دینی، فرهنگی، اجتماعی نیازمند مدیریت صحیح در عرصه اقتصاد است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه تصریح کرد: در رویکرد اقتصاد مقاومتی باید به بخش خصوصی توجه ویژه شود و از هزینه‌های مصرف‌گرایی جلوگیری شود.

وی افزود: ملت ایران با تکیه بر مردم و سرمایه‌های داخلی می‌تواند در تحقق آرمان‌های اقتصادی موفق شود.

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در گرو بازنگری سبک زندگی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: برای مقاومت اقتصادی در برابر تحریم های دشمن باید در سبک زندگی بازنگری شود و پایه های اقتصادی را مقاوم کنیم.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که اقتصاد مقاومتی بیان شده از سوی مقام معظم رهبری می تواند موجب استحکام نظام اسلامی شود، بیان داشت: همه مسؤولان باید در این راستا فرهنگ سازی کنند و با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی موجب خنثی کردن توطئه های دشمن شوند./9451/ت302/ب

ارسال نظرات