۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۰۰۹۳۰
آیت الله نمازی:

تعطیلی و توقف کار و تلاش در مدیریت جهادی جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در مدیریت جهادی تعطیلی و توقف، رکود و تنبلی جایگاهی ندارد و باید کمر همت برای تحقق تدابیر رهبری بسته شود.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان ، آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 93 در حسینیه علی اکبر(ع) در جمع مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان کاشان اظهارداشت: رمز سعادت ملت ایران و مسؤولان نظام اسلامی در تبعیت کامل و بدون چون و چرا از رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: باید خداوند را شاکر باشیم که به برکت خون شهدا، تنها رهبری که در روی کره زمین شایسته رهبری است نصیب ملت ایران کرده است.

 

امام جمعه کاشان با اشاره به تعبیر امام باقر (ع) در مورد امامت یاد آورشد: سعادت و شقاوت هرملتی در گرو امامت آن ملت است و اگر امامت ملت اسلامی امامت عادل و با تقوایی باشد آن ملت نیز ملتی سربلند خواهند بود، اما اگر امامت ملتی ظالم و فاسد و فاسق باشد آن ملت نیز ملتی شکست خورده است و این مطلب نیاز به برهان نیز ندارد.

 

آیت الله نمازی همچنین تحولات جهانی، اعتراضات مردمی، راهپیمایی های مردمی در جهان و نارضایتی از دولتمردان را بیانگر ظهور عدالت خواهی مردم جهان دانست و افزود: خداوند ریشه انسان را بر اساس عدالت خواهی بنا نهاده است و مردم جهان نیز امروز با تجمعات و اعتراض به دولتمردان خود در جستجوی گم شده ای به نام عدالت هستند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به قلم تکوین نوشته است ابرقدرت های جهان چه بخواهند و چه نخواهند آینده جهان در دست عدالت خواهان جهان قرار خواهد گرفت.

 

آیت الله نمازی با تاکید بر دست کم نگرفتن نعمت ولایت در کشور بیان داشت: آنچه در معادلات جهانی باعث اقتدار و عزت نظام و ملت ایران شده است داشتن رهبری عادل است که در اسلام و ولایت اهل بیت (ع) ذوب شده است.   

 

وی با اشاره به این که رهبری در نظام اسلامی ما دارای ویژگی هایی است که بیان آن نیاز به زمان دارد افزود: رمز سعادت ملت و مسؤولین ما پیروی کامل و بدون چون و چرا از رهبری است.

 

امام جمعه کاشان یادآورشد: از سال 42 تاکنون دشمن همیشه به دنبال هدف قراردادن قرارگاه فرماندهی نظام اسلامی بوده است، ابتدا امام خمینی(ره) و امروز رهبر معظم انقلاب مورد هدف دشمن قرارگرفته است.

 

آیت الله نمازی فاصله بین مسؤولان و رهبری را یاد آورشد و بر هوشیاری مسؤولان نظام برای جلوگیری از توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: قناعت مسؤولان به چند سخنرانی و برگزاری همایش برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب، باعث بروز این فاصله شده است.

 

امام جمعه کاشان گفت: امروز زمانی  است که تمام دنیا برای سرکوب کردن تنها حکومت شیعی در دنیا متحد شده اند.

 

وی تاکید کرد: ما باید در داخل کشور با اتحاد و در یک صف واحد با استفاده از تدابیر قرآن و ولایت به دنیا ثابت کنیم اسلام تنها نظامی است که تمامی نیازهای انسان ها را برطرف و می تواند دنیا را اداره کند.

 

آیت الله نمازی افزود: امروز جهان آرام آرام به سمت و سوی عدالت خواهی می رود و این عدالت نیز تنها در سایه اسلام ناب محمدی قابل تحصیل است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچنین عصر حاضر را عصر آزمایش مردم و مسؤولان دانست و یادآورشد: امروز برای ما و مسؤولان نظام بهترین فرصت است تا قدرت و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و ثابت کنیم اسلام می تواند بشریت را اداره کند و این امر مستلزم عملکرد هر سه قوه و خارج شدن از مسائل حاشیه ای و حرکت در مسیر منویات رهبرمعظم انقلاب است.

 

امام جمعه کاشان  اظهار داشت: مسؤولان نظام باید آستین همت را بالا زده و با استفاده از تدابیر امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب از عرصه جهاد جهانی سربلند خارج شویم.

 

آیت الله نمازی در ادامه عملکرد نماینده دولت، اعضای شورای اسلامی، شهرداری، ادارات، سازمان و نهادها و مسؤولان شهرستان کاشان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد مسؤولان نظام توفیق حرکت در مسیر ولایت را داشته باشند./939/پ202/ب

ارسال نظرات