۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۰۱۳۹۳
سرمربی صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی:

ایمان مبنای مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اسداللهی با بیان این که جنگ امروز بر سر ثروت و مرزها نیست بلکه یک جنگ ایدئولوژیک است، گفت: اگر ایمان در دل ما جای بگیرد آن وقت مدیریت جهادی و عزم ملی تحقق پیدا می کند، مسؤولانی که ایمان نداشته باشند نمی توانند مدیریت جهادی داشته باشد.
گردهمايي بسيج هنرمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم بزرگداشت شهید آوینی و روز بسیج هنرمندان شب گذشته با حضور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسداللهی، سرمربی طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در این مراسم گفت:  عصری که در آن زندگی می کنیم جنگ بر سر ثروت و مرزها نیست بلکه یک جنگ ایدئولوژیک، بین سپاه الله و سپاه شیطان است.


وی ادامه داد: دشمن نمی تواند با یک جنگ سخت به ما حمله کند لذا برای رسیدن به اهداف خود از طریق جنگ نرم وارد شده است.

 

سرمربی طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی اظهار کرد: جهاد امروز، جهاد اکبر است، دشمن تمام قوای خودش را تجهیز کرده تا هم در عرصه اقتصاد و هم فرهنگ به ما ضربه بزند.


وی در خصوص علت نامگذاری امسال به عنوان« اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: عزم ملی یعنی تک تک ما مسؤول هستیم تا با تلاشی که داریم چه در عرصه اقتصاد و چه در عرصه فرهنگ به اندازه خودمان نقش ایفاء کنیم .


حجت الاسلام اسداللهی افزود: مسؤولان ما چه در صداوسیما چه در وزارت فرهنگ و ارشاد باید بدانند این که رهبر معظم انقلاب چفیه به گردن دارند نشان این است که ما هنوز در حال جنگ هستیم و بدون مدیریت جهادی و عزم ملی غیر ممکن است بتوانیم این مشکل را حل کنیم.


سرمربی طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی اضافه کرد: هیچ چیز بالاتر از هنر ایمان نیست؛اگر ایمان در دل ما جای بگیرد آن وقت مدیریت جهادی و عزم ملی تحقق پیدا می کند، مسؤولانی که ایمان نداشته باشند نمی توانند مدیریت جهادی داشته باشد.

 

وی در خصوص این که تحریم ها باعث عزت کشور ما می شود، گفت: چاهی که حضرت یوسف علیه السلام را در آن انداختند چاه ذلت نبود بلکه باعث عزت یوسف شد ما در زمان جنگ با 44 کشور در جنگ بودیم.


حجت الاسلام اسداللهی ادامه داد: از 18 کشور اسیر داشتیم سیم خاردار وارد می کردیم ما را تحریم کردند اما ایمان بسیجی ها و ایمان مردم ما نتیجه داد و ما حتی یک وجب از خاک کشور خودمان را به دشمن ندادیم و امروز کشوری که زمانی سیم خار دار وارد می کرد امروز هر موشکی را می تواند بسازد.


وی در رابطه با تأثیر ایمان در رفع مشکلات گفت: اگر ایمان در قلب ما شکل بگیرد بسیاری از مشکلات حل می شود؛. برخی می گویند امام زمان(عج) ظهور کنند ما سربازشان شویم، این غلط است ما باید از هم اکنون سرباز امام باشیم زیرا در حقیقت امام غائب نیست ما غائب هستیم و امام منتظر ما هستند.

 

این گزارش حاکیست؛ در پایان این مراسم، ضمن نمایش آثاری از هنرمندان بسیجی، از مادران شهید ابراهیم اصغرزاده و مهدی منسوب تقدیر شد./930/پ203/ب

ارسال نظرات