۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۰۳۳۶۵
در نشستی علمی بررسی می شود؛

استاد مطهری و عقلانیّت در تفکّر اسلامی

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری نشست علمی تخصصی استاد مطهری و عقلانیّت در تفکّر اسلامی را برگزار می کند.
استاد مطهری و عقلانیّت در تفکّر اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری نشست علمی تخصصی استاد مطهری و عقلانیّت در تفکّر اسلامی را در روز چهارشنبه 10 اردیبهشت برگزار می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نشست ضرورت تبیین وترویج اندیشه و آثار استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در دانشگاه ها ذکر شده است.

 

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی عضو شورای علمی گروه فسلفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام علی شیروانی و دکتر محمد فتحعلی خانی از اعضای هیئت علمی گروه فلسفه وکلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام سیّدجواد ورعی عضو هیئت علمی گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سخنرانان این نشست علمی هستند.

 

دکتر ابوالفضل روحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی دبیر نشست علمی یاد شده است که در روز چهارشنبه 10 اردیبهشت از ساعت 16:30 تا 19:30 در قم، مجتمع آموزش عالی امام خمینی «ره» واقع درمیدان جهاد، سالن شهید عارف الحسینی برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است./916/د102/ع

ارسال نظرات