۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۰۳۹۵۰

مرداد ماه؛ پایان کار ساخت درب های حرم امامین عسکریین

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به پروژه ساخت درب های حرمین عسکریین در خوزستان اشاره و با بیان این که پایان مرداد زمان تحویل شش درب حرم امامین عسکریین است، اظهار داشت: کار نجاری این 6 درب به پایان رسیده و قلم زنی آن نیز روبه اتمام است.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، ظهر امروز در نخستین همایش مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال 93، ولایت را از ارکان دین در روایات معصومین دانست و افزود: اگر کسی تمام عمر خود را در نماز و روزه باشد اما ولایت را قبول نداشته باشد عباداتش مقبول نیست.

وی خادمی حرم اهل بیت را افتخار انسان در دنیا و آخرت دانست و افزود: مسؤولان ستاد عتبات در شهرستان ها در انتخاب نمایندگان نذوراتی خود افرادی امنتدار و خوشنام را انتخاب کنند.

حجت الاسلام موسوی به انتخاب ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به عنوان ستاد نمونه در سا 92 اشاره کرد و گفت: نظم خوب در امور، نظارت مناسب بر شهرستان ها وحدت و همفکری در امور از دلایل موفقیت ستاد بازسازی عتبات استان است.

وی با بیان این که موظفی خوزستان در جمع آوری نذورات در سال 92 سه میلیارد بود که بیش از 5/2 میلیارد آن جمع آوری شد، اظهار داشت: پروژه ساخت ایوان طلای حرم امیرالمؤمنین(ع) در حال پایان است و جشن پایان کار آن در روزهای آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی به پروژه ساخت درب های حرمین عسکریین در خوزستان اشاره و با بیان این که پایان مرداد زمان تحویل 6 درب حرم امامین عسکریین است، اظهار داشت: کار نجاری این 6 درب به پایان رسیده و قلم زنی آن نیز روبه اتمام است.

وی به آغاز مشارکت در ساخت صحن حضرا زهرا(س) اشاره کرد و گفت: هر خیر می تواند با پرداخت مبلغ 3 میلیون تومان سند معنوی یک متر از این صحن را به نام خود ثبت کند.

حجت الاسلام موسوی ساخت مصلی حضرت زینب(س) در سوریه را پروژه آتی ستاد بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد و گفت: ترمیم و بازسازی این مصلی در دستور کار قرار گرفته و 500 میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، با بیان این که چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری نخستین اعزام سال 93 انجام خواهد شد، گفت: بیش از 30 نفر از متخصصان خوزستانی به سامرا جهت بازسازی حرمین شریفین عسکریین اعزام می شوند.

وی با اشاره به آغاز ماه رجب بر استفاده بیش از مؤمنان از آثار معنوی این ماه تأکید کرد./9464/پ203/غ

ارسال نظرات