۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۰۴۴۲۱
در سال جدید تحصیلی؛

مرکز فقهی ائمه اطهار دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از میان طلاب برادر واجد شرایط در رشته تفسیر و فقه و اصول در سطح عالی دانش پژوه می‌پذیرد.
مركز فقهي ائمه اطهار

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از میان طلاب برادر واجد شرایط در رشته تفسیر و فقه و اصول در سطح عالی دانش پژوه می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش،‌ شرایط پذیرش در رشته تخصصی فقه و اصول سطح عالی، اتمام پایه ششم با معدل 16 به بالا، موفقیت در آزمون کتبی، شفاهی و مصاحبه، ارائه تاییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و دو استاد سرشناس، تعهد حضور تمام وقت در برنامه‌های این مرکز به شمار می‌رود.

ادبیات عرب، منطق، اصول و فقه از جمله مواد آزمون ورودی این رشته تخصصی محسوب می‌شود که ثبت‌نام کنندگان باید در 16 خرداد ماه سال جاری برای تحصیل در این رشته خود را بیازمایند.

شایان ذکر است که طلاب پایه هشتم برای شرکت در این رشته تحصیلی باید به صورت حضوری ثبت‌نام کنند.

در رشته تخصصی خارج فقه و اصول نیز طلاب علاقه‌مند باید پایه دهم را با معدل 16 به بالا گذرانده باشند و اشتغال دائمی و اجرایی در سایر مراکز نداشته باشند.

از دیگر شرایط شرکت در این رشته تحصیلی، موفقیت در آزمون ورودی کتبی و مصاحبه علمی و تاییدیه اخلاقی از دو استاد سرشناس است.

مکاسب، کفایه و تجزیه و ترکیب نیمه نخست جزء 29 قرآن کریم از جمله موادی است که طلاب علاقه‌مند برای شرکت در آزمون ورودی این رشته تحصیلی که در 16 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود باید مورد سنجش قرار بگیرند و پس از قبولی، هفت سال به تحصیل در دوره آموزشی اهتمام داشته باشند.

طلابی که علاقه‌مند به شرکت در رشته تخصصی تفسیر هستند نیز باید پایه ششم را به پایان رسانده باشند و سن ایشان از 34 سال تجاوز نکند.

همچنین موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی همراه با تاییدیه اخلاقی از دو استاد سرشناس از دیگر شرایط پذیرش در این رشته تحصیلی است.

طلاب علاقه‌مند برای تحصیل در این رشته باید 16 خردادماه سال جاری در آزمون ورودی این رشته تحصیلی که از تفسیر المیزان سوره کهف پرسش می‌شود شرکت کنند.

از مزایای شرکت در این رشته‌های تحصیلی می‌شود به بهره‌مندی از اساتید مجرب، کمک هزینه تحصیلی مناسب آموزشی و پژوهشی به همراه کتابخانه تخصصی، پویایی، تحقیق و پژوهش در تحصیل و تدریس و برگزاری کلاس‌های مرتبط به شمار می‌رود.

طلاب علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این رشته‌های تحصیلی باید از طریق نشانی الکترونیکی www.markazfeqhi.com و یا به صورت حضوری به مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) مراجعه کنند.

گفتنی است،‌ نام‌نویسی برای شرکت در این رشته‌های تخصصی از 21 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 11 خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت./997/د102/ع

ارسال نظرات