۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۰۵۰۷۷

آغاز همایش دو روزه هیأت رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ همایش سراسری هیأت رزمندگان اسلام با حضور۴۰۰ نفر از مدیران هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور صبح امروز 18 اردیبهشت در مشهدمقدس آغاز شد.
آغاز همایش دو روزه هیأت رزمندگان اسلام در مشهد مقدس حرم رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، بیستمین همایش دو روزه سراسری هیأت رزمندگان اسلام با حضور400 نفر از مدیران هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور  صبح امروز 18 اردیبهشت در جوار حرم امام رضا (ع) آغاز شد.

 این همایش با موضوعات نقش هیأت ها در حفظ و تقویت روحیه جهادی و زنده نگه داشتن عاشورا، نقش هیأت در تبیین گفتمان انقلاب و رهبری و نقش اسلام سیاسی، چگونگی ترویج معارف دینی و قرآنی در جامعه توسط هیأت‌ها، بررسی تحولات جهان اسلام و نقش جمهوری اسلامی در این تحولات با حضور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

در این همایش دوروزه در روزهای 18 و 19 اردیبهشت،حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی (امام جمعه موقت تهران)،حجج اسلام علیرضا پناهیان، علی محمدی سیرت (رییس سازمان اوقاف و امور خیریه)،مهدی ماندگاری، میرزامحمدی و  دکتر رحیم پور ازغدی و دکتر مقدم فر به سخنرانی می پردازند.

 گفتنی است، بیستمین همایش سراسری هیأت رزمندگان اسلام روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه در مرکز تداوم آموزش امام رضا (ع) مشهد مقدس در حال برگزاری است./934/د101/ب

ارسال نظرات