۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۰۷۱۲۷
امام جمعه موقت شیراز:

تکفیری‌ها، سربازان رسمی صهیونیست‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیراز گروه‌های تکفیری را سربازان رسمی صهیونیست‌ها دانست و بر لزوم تقویت مکتب اهل بیت(ع) در شهرهای مرزی جهت مقابله با آن‌ها تأکید کرد.
حجت‌الاسلام سيد ابوالفضل رضوي اردکاني، امام جمعه موقت شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جامعه روحانیت شیراز، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز با تأکید بر اینکه ما با برادران اهل سنت مشکلی نداریم و حساب وهابیت از اهل سنت جداست، گفت:‌ امروز تکفیری‌ها عمال رسمی صهیونیست‌های جنایتکار هستند و به‌وسیله آن‌ها دست به جنایات فجیعی در کشورهای اسلامی می‌زنند.

وی اظهار کرد: عملکرد گروه‌های تکفیری در کشورهای سوریه، بحرین، عراق، پاکستان، افغانستان  به جز فتنه، جنایت و ترور مسلمانان بی‌گناه چیزی نیست.

 

وهابیون، در پیشبرد اهداف دشمنان اسلام گام بر می‌دارند

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی وهابیت و گروه‌های تکفیری را سربازان رسمی صهیونیست‌ها دانست و گفت: این گروه‌ها با اقدامات خود عملا چنین چیزی را ثابت کرده‌اند که سرباز رسمی صهیونیست‌ها هستند و در راه منافع آنان گام بر می‌دارند.

نویسنده کتاب «مختارنامه» عنوان کرد: امروزه مشاهده می‌کنیم که گروه‌های تکفیری چگونه قبور شیعیان و اصحاب پیامبر (ص) را تخریب می‌کنند و اینان در واقع وحوشی هستند که ابزار دست صهونیست‌های جنایتکار و دشمنان اسلام هستند.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مبارزی قاطع علیه وهابیت است، گفت: وهابیت دین و مذهب نیست، بلکه یک گروه جاسوسی است و اجازه نمی‌دهیم این گروه‌ها نسبت به مکتب اهل بیت (ع) اهانت کنند.

حجت‌الاسلام رضوی‌اردکانی ابراز کرد: اگر آمریکا و اسرائیل میلیون‌ها دلار هزینه می‌کردند که اسلام را نابود کنند، نمی‌توانستند، اما امروزه تکفیری‌ها با اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه خود در این زمینه گام بر می‌دارند و این‌ها فتنه خطرناک هستند که به یاری خدا نابود خواهند شد.

امام جمعه موقت شیراز به راهکارهای مبارزه با وهابیت اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های مبارزه با وهابیت و گروه‌های تکفیری این است که مکتب اهل بیت (ع) را در تمام شهرهای مختلف کشور به‌ویژه شهرهای مرزی تقویت کنیم و اجازه نفوذ آنان را به کشور اسلامی خود ندهیم./998/د101/س

ارسال نظرات