۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۰۷۷۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

رسالت نشر افکار امام راحل به عهده مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این‌که افکار و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاری است، ابراز داشت: امروز شاهدیم با گذشت 25 سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این انقلاب به حقیقتی همیشه جاری در جهان بشریت به‌ ویژه در جوامع اسلامی تبدیل شده است.
حجت الاسلام علي نعمت اللهي، مديرکل سازمان تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین پیش از ظهر امروز هشتم خرداد در جمع روحانیون این استان در محل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، با بیان این‌که حکومتی که امام خمینی(ره) آن را بنیانگذاری کرد، ابهت ابرقدرت‌ها را شکست گفت: این شکست برای ملت ایران عزت و عظمت به ارمغان آورد که با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در ادامه راه امام خمینی(ره) شاهد دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در سطح جهان هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را ولایت فقیه دانست و گفت: امام خمینی(ره) ولایت فقیه را بزرگ‌ترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دانستند.

حجت الاسلام نعمت‌اللهی خطاب به روحانیان بیان داشت: امروز رسالت بزرگ نشر افکار امام خمینی(ره) را بر عهده داریم بنابراین باید همواره اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی گام برداریم، امروز ما موظفیم اندیشه و افکار والای امام راحل(ره) را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

امام خمینی(ره) منادی وحدت در جهان اسلام بود

این کارشناس فرهنگی تشکیل حکومت اسلامی را یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: اندیشه‌های متعالی امام خمینی(ره) به‌ عنوان یکی از عوامل مهم تأثیرگذار در نشر و ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و صدور دستاوردهای انقلاب به سایر نقاط جهان است.

وی در ادامه افزود: سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ایام مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان است، امام خمینی(ره) منادی وحدت در جهان اسلام بود امروزه این مهم در جریان بیداری اسلامی منطقه به خوبی نمود عینی یافته است.

اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاری است

حجت الاسلام نعمت‌اللهی با بیان این‌که افکار و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاری است، ابراز داشت: امروز شاهدیم با گذشت 25 سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این انقلاب به حقیقتی همیشه جاری در جهان بشریت به‌ ویژه در جوامع اسلامی تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی(ره) موجب احیای فرهنگ و هویت دینی ملت ایران شد، گفت: امام خمینی (ره) با بینش الهی خود هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد.

وی در ادامه افزود: این حقیقت موجب تحولات شگرفی در جهان اسلام شده و همه این انقلاب‌ها و بیداری کشورهای منطقه، ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) دارد.

حجت الاسلام نعمت‌اللهی در پایان اظهار داشت: آنچه امروز نیاز جامعه به‌ ویژه نسل جوان است، تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) است که در این راستا می‌طلبد هر یک از متولیان در حوزه مأموریت خود نسل جوان را نسبت به بیان اندیشه‌های امام راحل (ره) آشنا کنند و این مهم مستلزم برنامه‌ریزی مشخص و جامع است./955/پ202/ب

ارسال نظرات