۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۰۹۶۵۳

تشریح فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه در مجله روز

خبرگزاری رسا ـ در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه در «مجله روز» رادیو معارف بررسی می‌شود.
مجله روز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و شروع ایام تبلیغی روحانیون، برنامه «مجله روز» به بررسی فعالیت‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه می‌پردازد.


دراین برنامه که در دو قسمت در روزهای 25 و 26 خرداد 93 پخش می‌شود،‌ حجت الاسلام محمد حسن نبوی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌‌های علمیه به تشریح ساختار این معاونت ماموریت‌ها و اهداف آن، فعالیت‌های این معاونت در مورد اعزام مبلغ، فعالیت‌های تبلیغی در مواجهه با فرق ، ادیان و مذاهب، طرح هجرت بلند مدت مبلغین و روحانیون، معرفی تولیدات نرم افزاری و فعالیت‌ در فضای مجازی و مطالعات و پژوهش‌های تبلیغی می‌پردازد.


برنامه «مجله روز» کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی به سردبیر تهیه کنندگی مهدی کاظمی و گویندگی محمد جواد عابدینی هر روز از ساعت 8:40 تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «مجله روز» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./908/د102/ی

ارسال نظرات