۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۱۰۶۶۶
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد پیشنهاد کرد؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی «قرآن و عترت» از سال آینده

خبرگزاری رسا ـ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان پیشنهادی مبنی بر تکمیل نمایشگاه قرآن با نمایشگاه عترت، از آمادگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این طرح از سال آینده خبرداد.
حجت الاسلام محمدرضا حشمتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد رضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز سه‌شنبه سوم تیرماه در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت به ایراد سخن پرداخت.

 

وی با بیان این‌که در حوزه محتوایی 15 کمیته مسؤولیت برنامه‌ریزی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را به‌عهده داشتند، افزود: در قسمت اجرایی، دوستان از شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس به ما پیوستند و بخش عمذه‌ای از زحمات به‌عهده آنها بود.

 

وی از همکاری سازمان‌های دیگر مانند وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش، سازمان میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، جهاد دانشگاهی، مدیریت حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی، اهل قلم و ناشرین در برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ابراز تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام حشمتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را جشن قرآنی دانست و با اشاره به محل برگزاری این نمایشگاه، ابراز داشت: مجموعه باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، دفاع مقدس را به روش هنری کامل روایت می‌کند.

 

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که دو بازارچه «منشورات و نشر قرآنی» و «رسانه‌های دیجیتال» در نمایشگاه به امر فروش می‌پردازند، افزود: بقیه غرفه‌ها محتوایی و بازگو کننده جلوه‌های قرآنی است، همچنین برگزاری نزدیک به 99 نشست علمی در نمایشگاه تدارک دیده شده است.

 

حجت‌الاسلام حشمتی با بیان پیشنهادی مبنی بر تکمیل نمایشگاه قرآن با نمایشگاه عترت، از آمادگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این طرح از سال آینده خبرداد.

 

وی همچنین با ارائه پیشنهاد دیگری مبنی بر برگزاری بازارچه‌های رمضان در آستانه ماه مبارک رمضان، آمادگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این طرح را اعلام کرد.

 

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: در برپایی این نمایشگاه مدیریت جهادی را شاهد بودیم که بدون هیچ منتی هر آنچه که از دست‌شان برآمد را انجام دادند./956/پ202/ب4

ارسال نظرات