۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۱۲۴۵۱
استاد حوزه مطرح کرد؛

تناقض رفتاری حامیان داعش با ادعای خلیفگی بغدادی

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم ادعای خلیفگی رهبر داعش را مضحک خواند و گفت: در ادعای خلیفه المسلمینی ابوبکر بغدادی یک نوع تناقض رفتاری با حامیان داعش مشاهده می شود.
نقشه خلافت داعش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی فهیم کرمانی، استاد حوزه علمیه قم در دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و برخی از مدیران و همکاران این رسانه حوزوی به تحلیل حوادث کشور عراق پرداخت و ادعای خلیفه المسلمینی رهبر داعش را مضحک خواند.
 
وی با بیان اینکه در ادعای خلیفه المسلمینی ابوبکر بغدادی یک نوع تناقض رفتاری با حامیان داعش مشاهده می شود، گفت: این بسیار مضحک است که از یک سو کشور سعودی نیروهای نظامی برای پشتیبانی تروریست ها می فرستد و از سوی دیگر رهبر داعش خود را خلیفه مسلمین می خواند.
 
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگر می شود ملک عبدالله پادشاه عربستان خود را خلیفه مسلمین و خادم الحرمین بداند و از آن طرف فرد دیگری ادعای خلیفه المسلمینی در تمام دنیا کند که عربستان هم بخشی از آن است؛ اینها چگونه می خواهند با هم کنار بیایند.
 
وی با بیان اینکه خلیفه خودخوانده مسلمانان از همه برای بیعت دعوت کرده است، گفت: اینها دشمن دین، قرآن و بشریت هستند و اگر توان داشته باشند برای لشکرکشی به ایران هم می آیند و البته آن را اولویت اول خود قرار می دهند.
 
حجت الاسلام فهیم کرمانی نخستین وظیفه مسلمانان برای مقابله با داعش را تحلیف قلوب مسلمانان عنوان و ابراز کرد: قلب های مسلمانان باید به هم نزدیک شود و همانطور که پیامبر اکرم (ص) عقد اخوت را برای برادری مسلمانان جاری کرد، با هم پیمان برادری ببندند./920/پ202/ج
ارسال نظرات